
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
-> TOMIK--007 06.08.07 20:44:22: jj to ti schvaluji přesně tak.... ty to máš v celku dobre je málo fáček které jezdí v dobrem stavu a jsou konkurence schopní!umně to je docela provar))))jsou desítky možná stovky které jsou lepší a já jim wubec konkurovat nemohu!!§Tudle sezonu co jsem promyrhal jsem otom dost přemýšlel že nemám nato abych konkuroval lidem kteří jsou uš ve všem zběhlí vědí co a jak prostě nemám šanci....proto jsem zvolil jinou varyantu které je vyhodnější nebudu se stresovat a prostě to budu stavět pomalu bez nějakéhokoli honění prostě vegáč

-> pyroman 05.08.07 22:58:24:
přesně tak aby se to líbylo tobě oto jede i mně!auto dělám pro sebe!


-> Kroulíček: no né uplně nový ale částečně znatelně změněný projekt a bude to trochu v jiném stylu
to u mě naštěstí nic neprosakuje,chci to prostě nechat v utajení až na jaro,přece jenom na rozkoš a tak jezdí ještě jedno konkurenční fávo tak abych mu na konec sezony neprozradil co na tom bude nového na příští sezonu


-> Kroulíček: tak jako lidi jen ví, co budu stavět a zhruba jak to bude vypadat....to je všechno...a pokud se to někomu líbit nebude, tak s tím si hlavu nelámu, protože to budu dělat tak, aby se to líbilo hlavně mě.....díky za přání a to samý přeju i tobě
-> pyroman 05.08.07 16:56:07: myslim si že to je to nejhoší aby to věděli všichny!pak všichnu budu čekat a budou netrpělivý a to není dobré)))))))ale je pravda že to co si říkal tak to zní věpkně doufám že to u tebe klapne a že to co si říkal ti dopadne!přejutito)

-> TOMIK--007 05.08.07 15:49:15: novej projekt u tebe?hm to bude zajímavé přiznám se že jsem to nečekal))))!utajení to je no pravda no ale pořát někde něco prosakuje!ale neboj nic extra to nebude jen obyč škodovka

pánové vy naděláte tajností kvůli autu... o mým novým projektu vědí všichni...ale každopádně se těším, až se na vás a vaše nové projekty kouknu
-> Kroulíček: to je dobře že projekt zůstává v utajení ... já pořád jezdím ale už se taky zkouší nový projekt po kouskách a v zimě se to udělá aby to vyjelo na novou sezonu nové
teď ke konci sezony s novým nevyjedu to je blbost,už se těším až vyjedeš

-> Targa 01.08.07 10:19:44: tak motá jo)))))aby se mně nezačal motat ten tvuj projekt

-> Kroulíček: ja za to nemuzu ze se mi tvuj projekt mota pod nohama

Targa 26.07.07 20:57:05 napsal: -> Martin/125/: fota se držej v tajnosti...ja jich nekolik mam ale taky nedám
...uvidite je v pravej čas :Dnj kdyš seš šmirák)))))))))
...uvidite je v pravej čas :Dnj kdyš seš šmirák)))))))))
-> Martin/125/: fota se držej v tajnosti...ja jich nekolik mam ale taky nedám
...uvidite je v pravej čas :D

...uvidite je v pravej čas :D
-> Martin/125/ 23.07.07 20:14:17: děkuji!fota jsou ale držim je zatim doma pod pokličkou)))
pěkná,chtělo by to vic fotek

-> pyroman 24.06.07 10:14:59: ok není problém!!!!

-> Kroulíček: mno já sem přes tejden v Práglu, ale pokud bych jel domů na víkend tak se ti ozvu
spyker 22.06.07 22:06:56 napsal: -> Kroulíček: jj vím koukal jsem jak si postupoval snad taky projdu takovou evolucí jako ty ... a co máš na autě novýho??? né že by tomu něco scházelo ale nějaký chromový kolečka by tomu slušely dík dík je zatim sposta času no( no kolečka jsou nové neboj z límečkem kterej je mírně vileště nej!změnilo se dost věci!aš to bude v cajku dám fota!
-> pyroman 22.06.07 21:17:04: čus ne v poho mužeš přijet kdykovi tendle tejden mám rani tak budu robyt celej tejden!
-> Kroulíček: jj vím koukal jsem jak si postupoval
snad taky projdu takovou evolucí jako ty ... a co máš na autě novýho???
né že by tomu něco scházelo ale nějaký chromový kolečka by tomu slušely



-> Kroulíček: přijel bych, ale zítra dělám na GLku spojku
-> spyker: musíš chvíli vydržet a fotky budou
-> spyker: musíš chvíli vydržet a fotky budou