skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Trax: ahoj,prosim tě kdepak si sebral ten šroubovací rám?jsi ho někde kupoval nebo vlastní výroba?a je asi železnej co?
-> JirkaF: Ahoj, jasny, přihlaš se. MOje auto určitě nepřeslechneš
Jinak 26.4. určitě jedu


-> Trax: Koukam, že taky jezdiš slalomy v Milovicich
loni jsem nevynechal ani jeden (s feldou) letos to nějak nevychází a felda se rozprodává, ale 26.4. se tam dopoledne asi ukazu a pokecáme jestli tam budeš.

Jinak už mám obuté slicky, nevíte nekdo, na kolik foukat?
-> Duso: Díky, já ho taky užiju
-> Tuner#2: Jo, to je běh, na dlouhou trat... Ale asi se to nebude osazovat LR nabojema, udělá se levnější alternativa...

-> Tuner#2: Jo, to je běh, na dlouhou trat... Ale asi se to nebude osazovat LR nabojema, udělá se levnější alternativa...
-> Trax: Ty jo koukám LR ramena (nejsou to ty od Zdruba?) A co zbytek, to budou pálky to k tomu poschánět. No držím palce ať se podaří.

-> Trax: pekne auto.. parada.. Ten ram by sa mi hodil 

-> jarda.u1: Asi jo, už mám vzor
-> Kaprof-echt Gottwald: Taky doufam, přihlaš se, pokecáme

-> Kaprof-echt Gottwald: Taky doufam, přihlaš se, pokecáme

-> Trax: doufam že se už přišti rok potkame na zavodech

-> Trax: no,vypada to dobre
Ted si budes muset ty pohrat zase s autem,co?


-> Bery: jj stale na ni cekam

kua tu trubku,vid....-> Trax:
-> Bery: no ty mas uz vacku kolem 300.... to je neco jineho...
-> Adam6666: já mám jiný motor,ale co se týká trubky,tak na ni mi to chodí líp,než s tlumičem,takže bych byl spokojen,jen ta decibely...kvůli hluku je ve výrobě malý nerez rezonátor,uvidim co to udělá...
-> Trax: tak to delas dobre, jestli mas svody od beryho tak by jsi to spatnym tlumicem zku***l

-> Adam6666: Kdyz mluvim o tlumici, tak myslim tlumic
Bude presne podle planu, s 50 trubkou, prepazky presne podl dokumentace. Když už to dělám, tak porádně


-> gabo000000: gabo000000 31.03.09 14:08:37 napsal:
→ Trax: aky priemer rury vyfuku mas?
→ Adam6666: niketo jazdi 300 neikto seriove:P… nechapu co si tim chtel rict.... ale to je jedno.. ... hoši ja nemyslim tlumic, ja myslim dobre udelany tlumic s poradnym vnitrkem s prumerem direk jaky ma byt a s prumerem hlavni trubky 50-55 a to je rozdil... proste presne podle planu, ne to co si doma nekdo posvari jak chce z mini trubek...
→ Trax: aky priemer rury vyfuku mas?
→ Adam6666: niketo jazdi 300 neikto seriove:P… nechapu co si tim chtel rict.... ale to je jedno.. ... hoši ja nemyslim tlumic, ja myslim dobre udelany tlumic s poradnym vnitrkem s prumerem direk jaky ma byt a s prumerem hlavni trubky 50-55 a to je rozdil... proste presne podle planu, ne to co si doma nekdo posvari jak chce z mini trubek...
-> gabo000000: 50 díra.
Je fakt, že s tlumičem to pojede líp. Trubka sebere hodně krouťáku v nizkejch a středních otáčkách. Ale pořád to jede líp, než se sériovym vejfukem
Je fakt, že s tlumičem to pojede líp. Trubka sebere hodně krouťáku v nizkejch a středních otáčkách. Ale pořád to jede líp, než se sériovym vejfukem

-> Trax: aky priemer rury vyfuku mas?
-> Adam6666: niketo jazdi 300 neikto seriove:P...btw u kamarata sme skusali L/A tlmic na 280 vacke tovarenskej a skusali sme aj rovnu dlhu 4Oku ruru a mne sa to s rurou paci ovela viac..ja od rury uz neodpustim
-> Adam6666: niketo jazdi 300 neikto seriove:P...btw u kamarata sme skusali L/A tlmic na 280 vacke tovarenskej a skusali sme aj rovnu dlhu 4Oku ruru a mne sa to s rurou paci ovela viac..ja od rury uz neodpustim
