Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
škoda 125 vs. bmw 2,0 (150hp)
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Trax:
hééén vole hééén cože voni už jeli jo ?

-> havlik: Takhle se mi to už docela líbí

-> Trax: jo už sem to pak viděl:)) pěkný no
-> havlik: Si moc rychlej, podivej se nahoru

-> Trax: jo pěkná černá fotka:)
Jedno foto od diváku z neděle, diky

-> Trax: trax dik moc za vysvetlenie rad sa naucim nove veci kedze som v oboru SKODA novy.... no to co pises bude mat asi lepsi vplyv....na zovost tvojej skodovky

-> JirkaF: To sice jo, ale na čase to ubíra

Jinak vejfuk bude nejdriv, jen co bery pošle trubku

Jinak mozna bych taky hledal problém v tom výfuku ... ta prázdná trubka podle me sebere kroutak.
Ale zase ty vracečky v řízeným smyku jsou efektní pro diváky :)
TheronBB_130LR 28.04.09 00:05:57 napsal:
→ gabo000000: nie nie taky odlahceny zotrvacnik vylestit
zvody odlahcit kluku no mas pravdu da sa viac mne len v tu chvilu napadlo
prave to…
Tak presně tyhle věci to mooc výkonu nepřidají, chcee to ještě něco proštudovat. Hlava snižená už je...
Na motor chci dát hlavu z fabie, zvetsit kanaly, upravit spalovaky a snizit na patricnej kompresní pomer. Co se tyce karburátoru, tak zatim nevim. Mam strach z dvojitejch karburátoru, protože je neumim seřídít a nikoho takovyho v mem okolí nemam, a taky to neni zrovna levny

Jinak ted je priorita zadní náprava, jelikož kejvačka děla v zadu hrozný veci... Až přídám video ze slalomu, tak to je videt, že i s tvrdejma tlumicema, slickama ta náprava prostě nedrží.
-> gabo000000: nie nie taky odlahceny zotrvacnik vylestit zvody odlahcit kluku no mas pravdu da sa viac mne len v tu chvilu napadlo prave to...
-> TheronBB_130LR: znizenie nie je vsetko

-> Trax: pocitam ze hlava dole aspon o milimeter... a karbec co snim?? iny??? webber dvojity? solex? ci este nevies??

-> TheronBB_130LR: Chtelo by to jeste trochu ozivit... Letos bych chtel udelat hlavu a karburator

-> Trax: myslim ze to slape pekne akceleracia na taketo sprinty je v poho ak ti to staci ci by si to este ozivil???

-> JirkaF: Když to pořádně nejede, tak to musí bejt aspon pořádně slyšet

Tak jsem se teď v Milovicích přesvědčil, že to opravdu neni přeslechutelný :D :D :D
-> Rom3l: Ahoj, koupil jsem ho i s autem. Je to domaci výroba ze železnejch trubek prumer 50. Musim ho ale upravit. Oblouky jsou dobry, ale pole mezi nima nic moc...