skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> afro100: jsme dva :)
-> Zeke-ten šestý: ja ho na EDSRu tiez nemam ..
Dnes vyhozen odpojovac volnobehu a nahrazen zatkou, kdyz nefunguje tak tam nemusi bejt

-> afro100: zítra se to rozebere a uvidíme, co uvidíme...
-> Zeke-ten šestý: nereagoval som na to .. reagoval som na tu prvu cast, ze vies preco sa nadava .. nadava sa preto, lebo na to vsetci seru a ptm sa divia, ked nedajboze uleti kolo .. dve slova hosi(pre vsetkych): zanedbana udrzba ...
-> Zeke-ten šestý: Pokud máš vakl na kuželu tak jsou ti podložky k prdu...pokud axiální vůli poloosy, tak tam pomoct můžou, ale jestli je fakt brutální, tak pomůže leda přelisování kroužku...
-> afro100: tam je vakl až to není hezký, zitra jdu koupit vymezovaci podložky

-> Zeke-ten šestý: ale prd ..
Jinak už vim proč se nadava na kyvky.... na tý mý druhý vraždě je vůle moc pěkná :D
-> castrol:
zázrak že :p


-> Zeke-ten šestý: a uz konecne jazdis ?
-> Pavel P..: Tož příště už lépe a radostněji
-> Matsoft: Ty jsou pořád jen dotažený, musím si někde pujčit momen´ták a dotahnout to na předepsaný moment

-> Matsoft: Ty jsou pořád jen dotažený, musím si někde pujčit momen´ták a dotahnout to na předepsaný moment

-> TT_daniel: Děkuju :) Třeba rapida uvidíš někde na sraze :)
To je vůůůl...-> Zeke-ten šestý:
to můžeme pak ladit předstih do aleluja.


-> Zeke-ten šestý: to nikdo neutah taky ty polovcely :-D
-> Zeke-ten šestý: paradne auto,krasny odtien farby
Jsem debilní
porad to spatne startovalo, tak jsem si asi rikal kostra na starteru.... nojo, jenomze on nikdo neutah svorky na baterce 


-> Zeke-ten šestý: Nemusíš, to bys musel celý zapalování předělat na bezkontakt... Normálně necháš 540ku
-> havlik: teny byl podobnej, ale ja tam byl formanem, az na Pohofest pojedu rapidem :)