skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favo alternator zapojenie
-> Tomaso435: Ne, je to nesmysl. S reglerem ani s tuningovou diodou to nesouvisí.
-> Tomaso435: Nevymejšlej pikačoviny... Kup si centrálu, nebo měnič... Tak vysokej rozsah tý regulace je fakt nereálnej. ;-) Nedalo by to nic ze součástek a předpokládám ani izolace vinutí...
-> Tomaso435: neviem ako inak by si chcel z alternatoru dostat 220V. Teda pokial nechces tych 220V jednosmernych...
-> darklord: tak přesně tohle nepotřebuju :-D
kuci. teoreticky, lze z 55A alternátoru vyrazit 220V? a třeba 2A?
když vidim jak se dá regulovat palubní napětí jen blbou diodou která ho zblbne ...
když vidim jak se dá regulovat palubní napětí jen blbou diodou která ho zblbne ...
Ano, menší řemenice líp dobíjí, ale taky to bude žrát rychleji uhlíky :-)
uz som to poriesil som si nevsimol ze alternator co mam origo v aute je tiez 55A favo je tiez 55A cize som len dal mensiu remenicu na povodny alternator a slape to aj lepsie dobija




-> okush20: A není mnohem jednodušší dát nový regulátor na ten altík ????

-> okush20: Všechno jde, ale musel bys rozebrat ten favoriťácký, aby zbyl jen držák uhlíků. Přední uhlík ukostřit a ten zadní spojit se svorkou M (DF+) regulátoru. Svorku D+ na altíku spojit s R (D+) svorkou regulátoru. Pokud by to nedobíjelo, tak přepolarizovat kotvu alternátoru. A nesměl by to být regulátor relátkový (vibrační), použít lze jen elektronický.
Ale nejezdi s tím potom na STK, tam by se jim to nelíbilo :-)
Ale nejezdi s tím potom na STK, tam by se jim to nelíbilo :-)
zdravim ludia mensia otazka na vas skusenejsich mam k dispozicii alternator z favorita ale zistil som ze regler je v prdeli dalo by sa to prepojit na regilator napetia co ma origo skodovka ?