favo alternator zapojenie

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 20.05.2015 do 01.09.2015, založil/a okush20
řadit dle data
18:21:01
01.09.2015
Markop
-> Tomaso435: Ne, je to nesmysl. S reglerem ani s tuningovou diodou to nesouvisí.
21:40:25
25.08.2015
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Nevymejšlej pikačoviny... Kup si centrálu, nebo měnič... Tak vysokej rozsah tý regulace je fakt nereálnej. ;-) Nedalo by to nic ze součástek a předpokládám ani izolace vinutí...
18:49:53
25.08.2015
darklord
-> Tomaso435: neviem ako inak by si chcel z alternatoru dostat 220V. Teda pokial nechces tych 220V jednosmernych...
18:40:28
25.08.2015
Tomaso435
-> darklord: tak přesně tohle nepotřebuju :-D
15:32:32
25.08.2015
Tomaso435
kuci. teoreticky, lze z 55A alternátoru vyrazit 220V? a třeba 2A?

když vidim jak se dá regulovat palubní napětí jen blbou diodou která ho zblbne ...
05:06:49
29.05.2015
rsvancara
Ano, menší řemenice líp dobíjí, ale taky to bude žrát rychleji uhlíky :-)
13:43:52
22.05.2015
okush20
uz som to poriesil som si nevsimol ze alternator co mam origo v aute je tiez 55A favo je tiez 55A cize som len dal mensiu remenicu na povodny alternator a slape to aj lepsie dobija 3 3 3
17:43:48
21.05.2015
Kuladmin
-> okush20: A není mnohem jednodušší dát nový regulátor na ten altík ????24
14:58:39
21.05.2015
Markop
-> okush20: Všechno jde, ale musel bys rozebrat ten favoriťácký, aby zbyl jen držák uhlíků. Přední uhlík ukostřit a ten zadní spojit se svorkou M (DF+) regulátoru. Svorku D+ na altíku spojit s R (D+) svorkou regulátoru. Pokud by to nedobíjelo, tak přepolarizovat kotvu alternátoru. A nesměl by to být regulátor relátkový (vibrační), použít lze jen elektronický.

Ale nejezdi s tím potom na STK, tam by se jim to nelíbilo :-)
upraveno 1x, naposled 21.05.2015 15:01:24
23:30:47
20.05.2015
okush20
zdravim ludia mensia otazka na vas skusenejsich mam k dispozicii alternator z favorita ale zistil som ze regler je v prdeli dalo by sa to prepojit na regilator napetia co ma origo skodovka ?
Extreme Tyres