Tak nakonec taková piiii.. . .
Spínačka ok, žlutej kabel u startéru ok. Zkoušeno přes žárovku. Jenže s kostrou na baterce (pač kostra žárovky na motoru nebyla kam přidělat a stejně jsem kostru před tím zkoušel přes měřák) . Pak mě napadlo vzít startovaci kabel a propojit baterku a hlavovej šroub. A v perdeli bych se viděl. Holt za ty leta a kombinace měděný očko a pozink podložka udělala krasnej přechoďák.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektrika Pickup
-> Jarda - zrušená registrace 14.11.18 22:37:43: tohle jsem měl na 136 taky, stačilo (když byl motor venku) vzit flexu, uzkej kotouč a nabrousit náběh zubů na věnci setrváku. 

-> Jarda: tam je to jinak. Když nestartuje, dej tam 2jku. Pohni s motorem a půjde to.
-> StepaNoFUN 14.11.18 21:15:11: presne todle mi dela zlutej rapid (mozna 20x nastartuje a jednou ne), co jsem tam dal reduktorovej starter z feldy, vymena spinacky nepomohla (dela to asi 300tis.km :), starter jsem mel nekolikrat rozebranej a nic jsem nezjistil, ale i ve felde byl s tim problem (konkretne s timto starterem, co mam v rapidu), kdyz to nejaky cas stalo, tak jen cvakal, stacilo nekolikrat zacvakat a zacal startovat... v rapidu je ale divne, ze to nekdy udela i pri uplne nabite baterce
-> Antony: Před pár lety jsem tohle řešil na rodinný fiestě. 10x to nastartovalo, 2x ne. Nová spínačka nepomohla. Dalo se tlačítko a vyřešeno.
V práci na jednom vibračním válci - podobnej problém, jen s opačnou frekvencí - 2x to nastartuje, 10x ne. Relátka povyměňovaný, dráty funkční, konektory s svorkovnice zkontrolovaný. Natáhnul jsem novej drát jen na start a vyřešeno. :-)
V práci na jednom vibračním válci - podobnej problém, jen s opačnou frekvencí - 2x to nastartuje, 10x ne. Relátka povyměňovaný, dráty funkční, konektory s svorkovnice zkontrolovaný. Natáhnul jsem novej drát jen na start a vyřešeno. :-)
-> StepaNoFUN: jj, zítra zkusim 

-> Antony: Dej 21W žárovku s kusem drátu a fastonem na spínačku na 50. Proti kostře.
-> Jarda: ke všemu je přístup jak k penězům. Žlutej od spínačky je funkční, ale jde do něj 0,42V. Změřil bych napětí na 50 na spínačce, ale všude jsou ty debilní plastový chráničky fastonu. A když odpojim žlutej na spínačce, ukáže se tam 12V, ale nemám jak zjistit napětí, když je faston připojenej. Pokračování zítra.
-> Antony - zrušená registrace 14.11.18 15:21:07: zkus na zlutej zarovku proti kostre
uz jsem tudle zavadu jednou vyresil startovacim tlacitkem, zlutej jsem dal pryc a od plus baterky pres pojistku jsem natahl pres tlacitko na starter, ale to byl asi problem ve spinacce, na zlutym jsem mel normalne 12V, ale zarovku to sotva zhavilo...

uz jsem tudle zavadu jednou vyresil startovacim tlacitkem, zlutej jsem dal pryc a od plus baterky pres pojistku jsem natahl pres tlacitko na starter, ale to byl asi problem ve spinacce, na zlutym jsem mel normalne 12V, ale zarovku to sotva zhavilo...
Kurňa, tak já nevím, všechny pojistky jsem prošel, vyměnil X relé, a pořád prd. Když vyndam žlutej konektor ze startéru, kontrolky začnou chodit tak jak mají. Pro obě feldy ale platí, jakmile vyndam zmíněným konektor, nejdou světla a 12V se objeví už při první poloze klíčku. Přitom kombi startuje, pickup ne.
Edit: Těch 12V při první poloze klíčku zkoušeno tedy při nezapojeným konektoru na těle startéru
Edit2: tak nejde proud do startéru, aneb žlutej konektor na nule, když je připijenej
Edit: Těch 12V při první poloze klíčku zkoušeno tedy při nezapojeným konektoru na těle startéru
Edit2: tak nejde proud do startéru, aneb žlutej konektor na nule, když je připijenej
-> Milan 136:
-> Pavel P..:
Žlutej kablik (spinací) jsem měl kdysy upadlej taky, ale to neřeší ty kontrolky, nebo se pletu? Konektor je u startéru v pořádku.
-> Pavel P..:
Žlutej kablik (spinací) jsem měl kdysy upadlej taky, ale to neřeší ty kontrolky, nebo se pletu? Konektor je u startéru v pořádku.
-> Milan 136: jo přesně, žlutej.... vim že jsem kvůli tomu někde zůstal viset, tak jsem hledal pod kapotou co by to mohlo bejt, až mi tenhle kablik zůstal v ruce a konektor na starteru.

-> Pavel P.. 13.11.18 18:48:40: ano, mohu potvrdit, ze se zlutym dratem, respektive jeho konektorem byvaly dost problemy.
Stejnej problem jsem měl u mojí feldy, starter cvakal, netočil a cvakalo relátko v pojistkovce a byl to uhnilej konektor na kabelu co jde na cívku starteru, ten slabej...
-> StepaNoFUN: Děkuji, pánovi 
-> Vojťas: ajo vlastně, jsem na parcele, jdu pro ní do skladku

-> Vojťas: ajo vlastně, jsem na parcele, jdu pro ní do skladku

-> Antony: 15tka jde ze spínačky jen jedna. Do panelu přístrojů jde přes pojistku S19 (15A)
-> Antony: tak jeste ze sis minule odvezl nahradni 

-> StepaNoFUN: kdyžtak prosim mrkni, jak jsou zapojeny kontrolky mazaní a tlaku, jestli nemaji spilecnej pin na spínačce. Pak by to byla asi spínačka.
díky

-> Antony: Tak jsem teď koukal do schématu a na startér to jde přímo ze spínačky. Tudíž asi spínačka..
-> StepaNoFUN: v něm cvakne, resp cvakne nějaký relé, ale to pořád by mělo pustit proud do cívky, ne?
-> Antony: X relé?
Jeden rychlej. Rano dojdu do auta (1,3mpi), otočím klíčkem, startér parkrat zacvakal a konec. Říkam si ok, cívka. Teď jsem vzal jinej startér, přes kabely vyzkoušel funkčnost. Ok, nainstaluju do auta a ani ťuk. Baterie nová, všechno svítí, funguje, jen startér ani necvakne. Jediný čeho si všimnu je, v první poloze svítí dobíjení, tlak oleje, ruční brzda. Vše ok, při druhý poloze by se měla rozsvítit i kontrolka prošlápnutí brz. To se stane. Pruser je, že zhasne tlak oleje a dobíjení. Vše ostatní svítí s nezměněnou intenzitou.
Nemám u sebe voltmetr,ale usuzuju, že to napětí je ok. Kostra na motoru taktéž. Copak mi to mohlo odejít?
Nemám u sebe voltmetr,ale usuzuju, že to napětí je ok. Kostra na motoru taktéž. Copak mi to mohlo odejít?
-> venni: 1.3 mpi 50 kw 2001
-> JH1972: co máš za motor?
-> venni: O ty pytle mě ani nejde,spíš ty zrcátka,okna a výhřev sedaček,ale není to podmínkou,stačí mě standardní svazek,ale jen origo nezbastlenej.Jo počítám,že bude potřeba tak za 5 měsícu.
-> JH1972 26.11.17 17:05:41: měl jsem už několikrát v plánu kabeláž vyndat celou neponičenou,ale vždycky si říkam příšte,příště :D A lepší výbava mě napadá akorád dva pytle a el zrcátka... Sedačky a okna jsou málo kdy,ale když by to mělo být třeba do půl roka tak se něco objeví a můžem se domluvit.
-> venni: Právě,že mám taky ten pocit,že tam je všechno špatně,ale kupodivu všechno fungovalo,dva roky jsem s nim jezdil a tet se rozhodl,že ho zrenovuju. Elektrika už je v krabici ,tak není cesty zpět. Pokud by jsi měl komplet elektriku z 1.3 a dal si při demontáži fakt záležet,aby bylo všechno jak má být,tak si za ní rád připlatím.Když bude mít výbavu,tím líp .
Je mě jasný,že když to kucháš na váhu,tak se s tím nikdo nesere a když to nejde,tak se to štípne,proto píšu když bude komplet a nic nezničené,nepřeštípané,ta k to zaplatím.
Je mě jasný,že když to kucháš na váhu,tak se s tím nikdo nesere a když to nejde,tak se to štípne,proto píšu když bude komplet a nic nezničené,nepřeštípané,ta k to zaplatím.
Když tu el vidim,tak origo tam není snad nic :D myslim,že by nebyl problém z nějaký zachovalý feldy vycuknout... Když by byl zájem,mohl bych Ti jí v budoucnu vycuknout,el svazky prodávam momentálně na vrakovišti 55kč/kg...
Tak jsem všechnu elektriku,do posledního drátu vytahal.Naštěstí jsem našel na facebooku člověka ,co mě slíbil,že mě to po renovaci karoserie natahá.Prý to dělá a není to problém,tak tomu budu věřit.Než bude auto připravené na instalaci elektriky,tak to náký čas potrvá,tak se mi snad podaří do té doby sehnat slušnou nezbastlenou elektriku a pokud možno s výbavou.
-> JH1972: Sehnat palubkový (ideálně i dveřní) svazky z jakýkoli feldy o stejný motorizaci (a ideálně v plný palbě) a pak to není až takovej problém. Řekněme na 2 víkendy práce? S pitím kafe a vymejšlením toho, co tam ještě není. Svazky dozadu (který jsou jiný než na PICK-UP) nebudou moc nakurvený (a když, tak je to pár drátů). Vyrábět to celý by byla trochu pakárna, kterou by nikdo asi nezaplatil.
Každopádně není až takovej problém udělat. Felda je merkur z jedný bedny - tudíž nic složitýho. Jedinej problém je čas. A toho se mi jaksi nedostává. :-/ Sám se už (na svým) půl roku dokopávám k montáži MF volantu, výměně komfortky (včetně dveřních jednotek) a tak nějak kompletnímu "učesání" elektriky u OCTI furt na to nějak nezbejvá čas.
Každopádně není až takovej problém udělat. Felda je merkur z jedný bedny - tudíž nic složitýho. Jedinej problém je čas. A toho se mi jaksi nedostává. :-/ Sám se už (na svým) půl roku dokopávám k montáži MF volantu, výměně komfortky (včetně dveřních jednotek) a tak nějak kompletnímu "učesání" elektriky u OCTI furt na to nějak nezbejvá čas.
-> JH1972 25.11.17 18:46:19: to je to tak strašný?
-> JH1972: káblovačka z druhého auta a preložiť...na mojom pickupe boli tiež pokurvené vedenia a takisto som to riešil
-> JH1972: asi by som to riesil ako pise tomaso nic ine nevymyslis
-> Tomaso435: . To nevim co je to za problem,ale ja to delat nabudu.Chci odstrijit komplet kasli,aby na ni nic nebylo a mohl jsem ji opiskovat,vyvarit a nalakovat.Mam tady naky blby signal a nejdou me sem dat fotky,chtel jsem aby jste se podivali na ten masakr co tam je.V motoraku celkem v pohode,ale pod palubkou to je prasarna.
-> JH1972: co je za problém z vrakáče opatrně vytahat elektriku z normální feldy? popisovat si co kde bylo a pak to tak vrátit do pickupa?
Tak jsem se dostal k te elektrice a je me z toho zle,ale doslova vubec nevim jestli mam pokracovat.Tet se ptam uplne realne a vazne.Je tady nekdo schopen natahat elektriku,kdyz ji vsechnu dam pryc?Rozhodne by to bylo nekdy na jare a jsem schopen to odvezt kamkoli a zaplatit co si reknete.Potrebuju znat opravdu zavaznou odpoved,abych vedel co dal.
-> Milan 136: to nevie nikto :D
origo vzhľad sa dá urobiť v pohode , len to treba vedieť čo a ako a mať na to pásky , viazačky a úchyty , pri ich cene to aj tak každý ojebe izolepou a hotovo
origo vzhľad sa dá urobiť v pohode , len to treba vedieť čo a ako a mať na to pásky , viazačky a úchyty , pri ich cene to aj tak každý ojebe izolepou a hotovo
-> Milan 136 21.11.17 22:34:05: Taky mi to chvíli trvalo přijít na ten systém 

-> Milan 136: Proto jsem psal, že doufám, že se tu zítra neobjeví komentář, jak v tom číst. ;-)
-> JH1972: Alespoň že tak. ;-)
-> JH1972: Alespoň že tak. ;-)
-> StepaNoFUN: neměl jsem ten win rar,stáhnul jsem z té slunečnice a už listuju v příručce 

-> JH1972 21.11.17 22:14:20: VW schémata umíš číst? Jen pro pořádek?
-> JH1972: Prostě stáhneš - klikneš na odkaz, dáš stáhnout pomalu (na rychle bys musel mít placenou registraci), pak případně stáhneš ten winrar (na stránkách, co jsem psal a je taky v češtině), instaluješ ho (stačí "odklikat" expresní instalaci), pravým tlačítkem klikneš na ten staženej soubor, dáš extrahovat zde a objeví se ti adresář s PDFkama - dílenská příručka felicia. A pak už si ji jenom prohlížíš. ;-)
-> StepaNoFUN: Já si opravdu vážím,že se mě snažíš pomoc,ale fakt mě to nefunguje,asi nemám ten RAR
já se s tim pokusím nák porvat 


-> JH1972: Neser. Je to v RARu. Stáhneš to z odkazu, pokud nemáš RAR, tak plně funkční "zkušební verze" (na 30 dní, která po 30ti dnech jen začne otravovat hláškou a funguje dál) je ke stažení na slunecnice.cz.
To PDF, co Ti z toho vypadne, je kompletně v češtině.
Jako opravdu Ti to nebudu posílat poštou na CDčku. Nebo si přijeď a to CD Ti klidně vypálím... ;-)
Edit: Klidně stačí v pracovní dny přijet po dohodě k Novému Bydžovu, což nemáš tak daleko... Těch 5kč za CDčko firma zkousne... Ale takhle bys to bejval měl ještě dneska a velmi jednoduše... ;-)
To PDF, co Ti z toho vypadne, je kompletně v češtině.
Jako opravdu Ti to nebudu posílat poštou na CDčku. Nebo si přijeď a to CD Ti klidně vypálím... ;-)
Edit: Klidně stačí v pracovní dny přijet po dohodě k Novému Bydžovu, což nemáš tak daleko... Těch 5kč za CDčko firma zkousne... Ale takhle bys to bejval měl ještě dneska a velmi jednoduše... ;-)
-> StepaNoFUN: dík za odkaz,ale je to zazipované a ještě v Angličtině,tak to opravdu nezvládám.Možná mě to nepodporuje prohlížeč,nevím,nerozumím
.
-> JH1972: www.uloz.to/!vVzv3NuwU0Q9
/dilenska-prirucka-felicia
-rar
Rar bez hesla... Doufám, že zejtra tu nebude dotaz, jak v tom hledat... :-D
Rar bez hesla... Doufám, že zejtra tu nebude dotaz, jak v tom hledat... :-D
-> Milan 136: Nebo já... :-D Skoro všechno zamotaný 3M svazkovacíma páskama, většina původních pásek odstraněná... :-D Až se dokopu k tý výměně komfortky a MF volantu, tak to bude zamotaný i v něpřístupnejch místech palubky. Tak daleko jsem se (zatím) nepouštěl. :-D
-> JH1972: Za chvíli Ti pošlu odkaz. Než bych zkoušel nějakej 100% funkční, radši to tam upnu sám...
-> JH1972: Za chvíli Ti pošlu odkaz. Než bych zkoušel nějakej 100% funkční, radši to tam upnu sám...