Nejhorší je, když to auto dlouho stojí. To pak oreznou veškerý části uložení náprav v gumách a nejsou tam pak vůle. Rez se provozem ojebe a začne to klepat. Kamarád měl při koupi spotřebáku stejný problém. U něho to vyřešily jen kuláky a jezdí dál bez klepání. Má Xsaru 1.8i bez jediného problému, najeto teď cca 170 - 180 000 km.
Já jsem před koupí prohlédl auto opravdu zevrubně, měl jsem předtím nastudováno.
Nekoukal jsem na píčoviny, jestli to náhodu nemá někde škrábaneček, ale na technickou stránku věci. Koupil jsem tak parádně servisovaný a udržovaný auto. Už mi po čtyřletým provozu na skurvenejch silnicích v ČR od přední nápravy taky sem tam něco klepne, ale to už musí bejt ďoury, jinak furt dobrý. Taky jezdím druhým rokem ty 225/45/17, ale říkám, u mě dobrý. Na motor jsem opatrnej jak to jen jde. Takže do ohřátí na provozní teplotu jedu pěkně pomalu a seru na všechny. Naštěstí je to ohřatý hodně rychle. Dopřávám motoru a hydře jen originální náplně. Používám jen občas přísadu do paliva od STP a do motorového oleje přísadu od Motorexu. Je to moc dobrý vozítko, byť z něho nový už neudělám.
