Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7884 příspěvků (zobrazeno 7251 až 7300) od 21.01.2010 do 31.03.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
10:32:28
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: jo jo 4kámošovi ve 360tis nedávno rupla ale težko mu to vyčítat je prase na údržbu8
10:31:09
05.03.2010
MerHanz
Bagrr- máma mele Emu 04.03.10 21:11:15 napsal: → MerHanz: v tom mě strašně dostal známej… Vždycky když chtěl koupit auto, tak se s bazarákama domluvil nasledujícně. Nechá jim 5t nevratnou zálohu, auto si na týden půjčí aby ho pořádně projel a pak buď koupí a nebo přijde o 5t… A vyplácí se mu to… Zatím si na žádný auto koupený nemohl stěžovat…

Každopádně teď už vím co to auto má za chyby a co mě ještě čeká vyměnit… Takže alespoň vím, na co pak nebudu muset hrábnout hodně dlouho…
Tak to se vyplatí snad jen u auta za 100 a víc. Ale, když nad tim tak přemejšlím, tak je to slušnej tah, jen nevim jak by na to reagovala většina prodejců v bazaru.
10:29:21
05.03.2010
petr s
-> MerHanz: A praskají hlavy
10:26:18
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: Nj oni to štelujou někde na mašině. To nasere, ale jinak je to povedenj motor. Jen prej kolem 200 tic je třeba udělat vetily a rovnat hlavu. My na tom máme 180 tak uvidím.
10:22:25
05.03.2010
havlik
-> MerHanz: no tady to prej nejni tak jednoduchý hlavně nejspíš se prej to zase budu muset vyndat ven z auta už asi po 5tý8
10:16:28
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: črpadlo u TD sem nezkoumal, ale u obyč diesela se to dalo na hrubo dost slušně doštělovat aj doma jedním šroubem bohatost a pak jedním volnoběh a druhým max obrátky.
10:12:26
05.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: nejni přidřený tedka už je spíš jen neseřízený ale zablokoval se na něm ten imobilizer a hlavně předtim bylo to aby drželo volnoběh naštelovaný lankem plynu přitaženym aby to bylo furt pootevřený
10:10:45
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Čerpadlo ? Je přidřený ? Bosch prej dělal šponky.
10:08:31
05.03.2010
havlik
-> kirri is back: bosch tam mam já eště se tam dávalo valeo
10:08:18
05.03.2010
kirri is back
-> MerHanz: dulezity je pomer hmotnost/vykon/chovani automobilu/velikost si muzes koupit prditko co ma pod kapotou 1.2 a citis se jak zavodnik, kdyz je to dobre udelany dohromady:-)
10:05:54
05.03.2010
kirri is back
-> havlik: tam mas garetta ze? Na seat.katalog-automobilu.c z sem videla nabidku techto cerpadel za 2500 az 6000kc/ks
10:01:44
05.03.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: Proti gustu žádnej dišputát, ale já mám 66KW v HDI a to vče v 306 kombi vážící za prázdna 1275kg a je to dle mě dostačující bohatě na běžný ježdění. Jasný nějaká ta rezerva se vždycky hodí, ale pokud nejezdíš naloženej tak i těch 66kw se slušně hejbe. Kámoš mě vez služební O2 v tdi se 130 KW . Jeli sme prázdný jen s taškou vercajku a zrychlení nijak oslnivý na ten výkon. Prej to jede stejně i ve 4 lidech a průměrnou bagáží, ale prostěten motor není technicky schopen svižnějšího zrychlení.
09:53:23
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: nekecej, že TD čerpadlo stojí víc jak 30 - 35 klacků9 Coapk to čerpadlo, dělá, nebo nedělá. Taky doma máme 1,9 TD ve 405.
09:27:11
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> kirri is back: dobrá, pod 89kw benzínových a 80kw naftových na 1300kg bych nešel :-D
01:59:34
05.03.2010
kirri is back
-> Bagrr- máma mele Emu: nezalezi jen na kilowatech:-)))
23:51:19
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: právě, c6 moc k vidění není... Holt to není koncern... Btw dnes jsem byl docela ohromen peu 4007... Krásný to auto...
23:48:38
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: specifikoval bych to jinak... Pod 89kw benzínových a 80kw naftových:-D
23:46:46
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: ta c6 není moc vidět jezdil s ni reditel když jsem byl na brigade v Citronu ale je to bomba auto kor když není tolik vidět:-)aspon jeden model zustal z klasicke citroenacke tradice- přeci jen už moc automobilek takovejch neni i moje oblibene BMW jde do kytek a podleha čistě trhu...
upraveno 2x, naposled 04.03.2010 23:49:10
23:46:42
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Fén: ano ano, stále ještě jsem zrádce nafty a dlouho budu :-D
23:44:26
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A já ne pod 2.0 až min. 1.6 litru v benzénu.
23:44:23
04.03.2010
Fén
-> Bagrr- máma mele Emu: Ještě jezdíš na náplň do zapalovačů? :o)
23:42:25
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: jinak proti c6 též nemám námitek :-) ale je znát, že už jsem zmlsanej pohodlím a velikosti xantie... Už bych do menšího auta nešel :-D
23:41:12
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak asi takhle, ojetý auto už kupovat nechci a nebudu. To je jak po někom ve sprchách stírat mejdlo než odteče s vodou do kanálku a ještě se s tím umejt.
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:41:55
23:39:12
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: tak jako každý starý auto, počítá se s opravama... Motor se mi snad podaří doladit v co nejbližší době a pak už opravdu jen nejnutnější opravy... Brzdy jsou v cajku, ty mne hned tak potřebovat nebudou, hydra jakž takž, tedy až na koule, ty vyměním, protože dofuk už se nevyplatí a hlavně chci na pístnice nahodit komfortky :-D jako na samotný auto si stěžovat nemůžu, jen tohle bylo jako u Havlíka, velmi nešťastná koupě...
23:38:23
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Já bych do jedničkový C5 + facelift nešel. Je to docela sračka. Proto jich je tak málo na ulici a tolik v bazarech. Když se trefíš na kus, tak je to fajn, každop. po elektrostránce je to docela záludný auto, ale který dneska není....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:38:23
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:39:14
23:33:31
04.03.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale od kouknutí zase tak špatně nevypadá,tak jsi snad co se oprav týče z nejhoršího venku a teď už jen ty pozitiva a sociální jistoty. Ber to tak,že rozvody,který se dělaj mezi prvníma věcma po koupi z bazaru by tě něco taky stály,takže to máš komplet celej agregát a dobře víš,že a námaha za to fajn svezení určitě stojí4 A hydro se časem doladí.
23:32:44
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: u starý c5ky je treba vybírat ty první nebyly moc povedeny ty novější pak už pohoda:o) Jinak Volvo schvaluju taky:o)) já si ted par let prožiju ve 206ce pač ji mam po strejci s 39tisícema origo a pak nakou c5ku až bude dostupná:-))ikdyž už i ojety c6 začínaj bejt v zajimavych cenách kor za pár let až ještě slezou:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:33:27
23:28:31
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: je to sice hřích z hydry přejít na ocelové pružení, ale najdi vhodné auto s hydrou, tak aby to bylo co nejmíň poruchový, v rámci možnosti cenově dostupný, nebyly drahý díly a v neposlední řadě aby to nebyla vylítaná hujda... Jestli se někdy zadaří, rád bych vybíral jeden z dvou favoritů... A to sice c5 break hdi a nebo volvo v70 (nemá to hydru, ale je to auto s velkým A, který si na nic nehraje...)
23:20:57
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: jojo no nic počkám si až bude c6ka stara jako dnes Xantušky a pak do ni pujdu:o)) jinak ač němce vyjma BMW moc nemusim tak Oplu se dle mě moc povedla Insignie v combiku6 P.S neni hřích odejít od hydry na žebřinu?:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:21:37
23:19:03
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof: Je to fakt, narostlo jim to skoro do předchozí Laguny. Mě se to líbí. C5 je sice fajn, ale zvostanu hnátama na zemi i když se mi C5 combi taky líbí, leč dražší auto = dražší servis včetně spotřebních dílů. A až tak velký auto nepotřebuji.

To ten novej Ceed mě zaujal ve všech ohledech.

Pěkně vypadá ta zadní víceprvkovka, interier sportovní, pohlednej a měkkej (palubka i dveřní výplně), dvojitý těsnění a příjemné tlumené buchnutí dveří při zavírání, skor poukazovalo na třídu vejš. Líbilo se mi to velice. Ostatně, jsou to jediné katalogy, které doma mám, jen mosím ještě chvilku vydržet a třeba se objeví i něco dalšího..
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:19:44
23:14:20
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: U Renaultu je zajimavé jak během pár generací změníla auta velikost:-). drive Clio mrnave-dnes jako driv megan-ten zas velikostí přebral zanikleho Vel Satise ale preci jen muj šálek to není tím je nová c5 kombik:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:14:57
23:14:00
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nicméně se netajím mým oblíbencem po faceliftu v SW. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:14:00
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:14:28
23:11:51
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dneska jsem viděl na parkovišti Megane Grandtour a bylo to zvenku moc pěkný. Hlavně zadek, byl na 16" alu. Nezvyk je pro mě interier, ten mi přijde takovej nevýraznej a šedej. Takhle kdyby ale vypadalo combi Fabie, tak by to byla paráda. Měl jsem čas si to více prohlédnout.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:11:51
22:45:39
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
04.03.10 17:20:24

jo a ještě je to hydractiv bez padačky... Takže o jedno tlačítko, serverovnu, dvě koule a spoustu starosti navíc :-D jinak tohle auto když už ho mám, budu držet při životě dokud nebude na jinou francouzsku v naftě :-D
21:59:11
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: jasny no občas je to težký prokouknout4
21:55:49
04.03.2010
havlik
-> Kaprof: já to auto neodsuzuju jen to byla dosti neštastná koupě a bylo to výborně připravený na prodej
21:53:09
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: jasny no 4 jsem rad že toho svyho zasrana mam s jasnou minulosti v rodině aspon4ikdyž změna narazníku za model s mlhovkama mě čeka tedy:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 21:58:38
21:51:17
04.03.2010
havlik
-> Kaprof: spíš co dům dal a pak rychle prodat:))
21:47:57
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: 3 tomu řikám alternativní facelift43
21:46:46
04.03.2010
havlik
-> Kaprof: no asi tak z 5ti modelů co sem to tak tuhel obhlížel různě3 3
21:43:13
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: ty to máš vlastně naky skladany ze staršího modelu vid?4
21:40:25
04.03.2010
havlik
-> MerHanz: ne mam TD a neodešlo jen se trošku vysralo:) ale nový TD čerpadlo je snad dražší jak na HDI4
21:24:11
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky tak. Každopádně by člověk stejně nejraději hrábnul po novým aby se v tom nemusel hrabat. 3
21:11:15
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: v tom mě strašně dostal známej... Vždycky když chtěl koupit auto, tak se s bazarákama domluvil nasledujícně. Nechá jim 5t nevratnou zálohu, auto si na týden půjčí aby ho pořádně projel a pak buď koupí a nebo přijde o 5t... A vyplácí se mu to... Zatím si na žádný auto koupený nemohl stěžovat...



Každopádně teď už vím co to auto má za chyby a co mě ještě čeká vyměnit... Takže alespoň vím, na co pak nebudu muset hrábnout hodně dlouho...
21:05:46
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejhorší je, když to auto dlouho stojí. To pak oreznou veškerý části uložení náprav v gumách a nejsou tam pak vůle. Rez se provozem ojebe a začne to klepat. Kamarád měl při koupi spotřebáku stejný problém. U něho to vyřešily jen kuláky a jezdí dál bez klepání. Má Xsaru 1.8i bez jediného problému, najeto teď cca 170 - 180 000 km.

Já jsem před koupí prohlédl auto opravdu zevrubně, měl jsem předtím nastudováno.

Nekoukal jsem na píčoviny, jestli to náhodu nemá někde škrábaneček, ale na technickou stránku věci. Koupil jsem tak parádně servisovaný a udržovaný auto. Už mi po čtyřletým provozu na skurvenejch silnicích v ČR od přední nápravy taky sem tam něco klepne, ale to už musí bejt ďoury, jinak furt dobrý. Taky jezdím druhým rokem ty 225/45/17, ale říkám, u mě dobrý. Na motor jsem opatrnej jak to jen jde. Takže do ohřátí na provozní teplotu jedu pěkně pomalu a seru na všechny. Naštěstí je to ohřatý hodně rychle. Dopřávám motoru a hydře jen originální náplně. Používám jen občas přísadu do paliva od STP a do motorového oleje přísadu od Motorexu. Je to moc dobrý vozítko, byť z něho nový už neudělám. 4
20:20:34
04.03.2010
MerHanz
-> havlik: -> Bagrr- máma mele Emu: jo jo namaskovaný potvory sou zrádný. Moje nebyla namaskovaná a i tak po 2 dnech to začalo za studena koupat za jízdy na otáčkách DRV v háji a teď po cca 4 tic píská ventilek v pal filtru a zase 2 litry investic. Prostě, co si člověk na autě neudělá sám, tomu nemůže věřit.
20:17:28
04.03.2010
MerHanz
-> havlik: tobě odešlo na HDI čerpadlo???? SI kupoval new????
19:59:49
04.03.2010
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: přesně auto tak dokonale připravený na prodej že to nejni hezký
19:50:25
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: viz havlíkův případ... V bazaru i při projížďce se to auto tvářilo v pohodě... Vysralo se po cca 5t km v mým vlastnictví po výměně náplní... Holt dobře zamaskovanej sráč...
19:42:27
04.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: hele to je jak s tou mojí plečkou v bazoši při prezentaci nic nemlátilo všechno v pohodě auto chytlo na první škrt nezahulilo nezakuckalo nic ale vydrželo mu to asi 2000km a pak se totálně vysraly silentbloky náprav a tak a čerpadlo4
Extreme Tyres