skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: člověče, včera jsem měl cestovatelskou a nemůžu si xantii vynachválit... Pohodlí jízdní vlastnosti no perfektní... Btw i bez offroad módu jsem projel i tam kde místní v listopadu přestávají jezdit a raději to objíždí...
Zjistil jsem, že si i po těch letech jízdu Xantíkem užívám. Asi to bude fakt tím autem.
Je to prostě vozíček.
Navíc je to autíčko tak user friendly, že mám pocit, že jsem zatím jiné tak v ruce neměl. A to ani šůtu, se kterou jsem jezdil čistých 10 let (+ teď 2,5 odstávka, jež nepočítám). .
Je to prostě vozíček.


-> VeTeV: ale tak pomalinku po lehounku... pak budou na řadě koule... chci komforti... mno a jako poslední kajosejije...
-> Bagrr- máma mele Emu: pěkně se do toho obouváš 

-> Targa: měnič se u mě nekoná...
-> Bagrr- máma mele Emu 11.12.10 15:56:22: vyřešil jsem FM transmiterem..
ty mas to sami co ja nebo tam mas jeste vystup na CD changer tim padem o 2 tlačítka víc?
ty mas to sami co ja nebo tam mas jeste vystup na CD changer tim padem o 2 tlačítka víc?
11.12.10 21:30:40-> Matthes, záškodník z TechWebu: tjn, docela dost vychytaný...
-> Bagrr- máma mele Emu: Tyjo to je pekny, ze maj poloosy stejny, jen delsi ma jinej unasec 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: njn kravne mi mobil...
-> Bagrr- máma mele Emu: Tyjo to je pekny, ze maj poloosy stejny, jen delsi ma jinej unasec 

-> Bagrr- máma mele Emu: Ta fotka je tak nekvalitni az neni videt 

Omluvte (ne)kvalitu fotky... Tohle všechno mě čeká vyměnit... Jo ještě gumy stabilizátoru tam chybí... Ty se válejí v autě... Kotouče a desky ferodo, tyčky delphi, brzdice bendix...
což to jo... To byla vyhoda... Ale zase tu velkoplošnou mrchu co tam mám mi nikdo nevezme... Takže taky bez starosti... Jen kdyby to mělo usb nebo alespoň aux vstup... Ale bez toho jsem se taky naučil žít:-D
Mně se fakt líbil nemusel jsem pořád oddělávat panel autorádia a nikdo si ničeho nevšiml. Navíc jsem si na to tak zvykl a korejec má tak vysoko rádio, že mi svítí v noci do xsichtu
měl jsem deklík v 405 a krátký xa a teď v dlouhý xa ho nemám a vůbec mi neschází...
-> Bagrr- máma mele Emu: čoveče mně se zas takový deklík chybí. Měl jsem to už před tím na Lancii pak samozřejmě to měla Xantie a nynější Hyundai to nemá šmejd jeden korejskej 

-> Jirik_Tuňák: tak mě se líbí víc to origo rádio celoplošný... Ten deklík mi tam nesedí...
tak kotouče, desky, tyčky stabilizátoru jsou doma... Zítra pro gumy stabilizátoru a brzdiče na předek pro průměr 283... A odpoledne vyměníme poloosy, tyčky a gumy... Příští víkend jsou na řadě brzdy...
-> Targa: To autoradio je strašný
Až na pár pičičand je to u mě stejný.
Akorát neorginál radio pod záklopkou vypadá podle mě líp.


Akorát neorginál radio pod záklopkou vypadá podle mě líp.
-> ZdeněkH: ja si nemužu stěžovat jediný co mi chybí je tempomat a vyhřejvaný sesle:) a kuže kterou ani nechci:)
-> VeTeV: dám bratrovi... on na tom ma nejake polske...
uz nejsou ale nic moc sramy maji a dve sou i praskle ale videt to ani neni..
tyhle z c5 sem sehnal za vtipnejch 550,- jsou nove pže majitel je koupil s C5 ale hned daval litaky takže meli najeto udajne 300km
jinač jedna nova stoji přes litříka ... aukro je mocná zbraň
uz nejsou ale nic moc sramy maji a dve sou i praskle ale videt to ani neni..
tyhle z c5 sem sehnal za vtipnejch 550,- jsou nove pže majitel je koupil s C5 ale hned daval litaky takže meli najeto udajne 300km
jinač jedna nova stoji přes litříka ... aukro je mocná zbraň

-> Targa: Ty krávo když ty fotky vidím i lituju, že jsem se xantie zbavil. I když u mě to mělo v opodstatnění kvůli výbavě (bez klimy barva a tak hlavně že to bylo označené TOP
), ale tyhle fotky jsou fakt super a ty nové poklice se mi líbí víc než ty staré

-> Targa: vypadá to pěkně - btw ty staré si necháš, dáš bráchovi a nebo jsou volné?
koupil sem poklice z C5 dnes proběhla záměna za staré
foto pro porovnání nové a staré...
foto pro porovnání nové a staré...
tak dneska jsem objednal přední kotouče a destičky ferodo, tyčky a gumy stabilizátoru moog... V sobotu si dojedu pro brzdice na větší průměr... Teď je tam 266 a má tam být 283... Tudíž jsem toho využil a rovnou tam dám ty větší, když ty malý už jsou v prdeli...
-> Jirik_Tuňák: díky za tip, taky jsem po nich koukal ale vycházej maličko cenově dráž, rozpočet je našponován
jaký gumičky se vám osvědčily na stírání předního okna? nevíte případně zda li jdou zaměnit stěrače (i samotná gumička) z jinejch aut?

jaký gumičky se vám osvědčily na stírání předního okna? nevíte případně zda li jdou zaměnit stěrače (i samotná gumička) z jinejch aut?
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): co se týče teploty na budíku, tak vem teploměr s čidlem na tyči a změž teplotu v expanzce a uvidíš, na kolika budeš.U frantíků jsou ty teploměry podivný.A pokkud by se fakt přehřívala, tak by se ti asi rožla stopka. Nevim jak u xary, ale u 306 nejprv bliká a pak až svítí.Asik podle teploty.Větráky ti odskusej na diagnostice.
Dnes vyměněn kamarádem olej v převodovce, nová chladicí kapalina a startér, který jsem odkládal už předchozí zimu.
Paráda.

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): U peugeotu to bylo v rohu u chladiče
-> petr s: Dik, hadam to rele najdem, draty skontrolujem... na xsare celkovo dost casto odchadza instalacia, draty do dveri som uz par krat opravoval...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Tam uhnívají dráty u relé ventilátoru a potom jde třeba jenom na jednu rychlost
jj, to su funkcne rady, ale na to som prisiel aj sam. Myslel som, ci sa to neda nejako vyskusat offline, zistit napriklad prepjenim nejakych dratov, ci nieje motor na ventilatore kaputt alebo tak.... Vcera v zapche isla teplota k ryske 90, ked normalne sa drzi hlboko pod nou, okolo znacky 60.... ano, vyzera to malo, ale okolo tych 60 sa to drzi od vyroby.
Ked som to dochaldzoval kurenim, isiel z vyduchov neskutocne horuci vzduch, musel som mat otvorene aspon dve okna, aby som v aute vydrzal. Vlastne cele auto bolo tak vyhriate, ze ako na jedinom sa v kolone nedrzal sneh ale sa roztapal
Este ma napadlo, ci nemohol byt nejako seknuty termostat, lebo chladic, nebol extremne horuci, chvilu sa na nom dala udrzat ruka. Lenze po hodinouvej pauze a potom pri normalnej jazde 10 km uz bolo zase vsetko v poriadku.....
Kua, cez vikend asi zase budem zabijat cas skumanim
Este k tomu ci vrtulu pocut alebo nie..... na Xsare isla doteraz velmi ticho, uplny sepot jarneho vanku, pri nastartovanom motore nabolo pocut, len ked som odstavil, vypol motor a vrtula este chvilku dochladzovala v letnych horucavach, bolo to pocut
Ked som to dochaldzoval kurenim, isiel z vyduchov neskutocne horuci vzduch, musel som mat otvorene aspon dve okna, aby som v aute vydrzal. Vlastne cele auto bolo tak vyhriate, ze ako na jedinom sa v kolone nedrzal sneh ale sa roztapal

Este ma napadlo, ci nemohol byt nejako seknuty termostat, lebo chladic, nebol extremne horuci, chvilu sa na nom dala udrzat ruka. Lenze po hodinouvej pauze a potom pri normalnej jazde 10 km uz bolo zase vsetko v poriadku.....
Kua, cez vikend asi zase budem zabijat cas skumanim

Este k tomu ci vrtulu pocut alebo nie..... na Xsare isla doteraz velmi ticho, uplny sepot jarneho vanku, pri nastartovanom motore nabolo pocut, len ked som odstavil, vypol motor a vrtula este chvilku dochladzovala v letnych horucavach, bolo to pocut
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): asi bych to ohřákl a podíval se co to dělá... on je i slyšet - aspoň u Xantie ty dvě vrtule slyšíš 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): hm podivat se, jestli se toci? :))
Caute citrusaci, potrebujem radu s Xsarou, vcera som vyse hodiny siel v zapche krokom a uchladil som len vdaka kureniu... mam podozrenie, ze nejde ventilator na chladici. Je nejaky sposob, ako overit funkcnost?
-> spartra: Kámoš dává na hodně frantíků kotouče Pillenga a desky E-icer.
Nejsou drahé a fungují velmi dobře. V rodině je mají na Boxerovi, Peugeotu 307, 206 a já na Xantuši. Jenom já jsem byl výjimka a kopaly mi až po ujetých 3500 km, do těchto km nic. Po demontáži a přeměření byly úplně rovné, dokonce prý lepší než kolikrát vytáhnou z krabice. Přední jsou dokonce vyvažované. Soustruh nic neukázal, tak je ani materiálově nebrali, jen je v podstatě zmatnili. Po zpětné montáži je to OK. Spíš si asi špatně sedly.
Nejsou drahé a fungují velmi dobře. V rodině je mají na Boxerovi, Peugeotu 307, 206 a já na Xantuši. Jenom já jsem byl výjimka a kopaly mi až po ujetých 3500 km, do těchto km nic. Po demontáži a přeměření byly úplně rovné, dokonce prý lepší než kolikrát vytáhnou z krabice. Přední jsou dokonce vyvažované. Soustruh nic neukázal, tak je ani materiálově nebrali, jen je v podstatě zmatnili. Po zpětné montáži je to OK. Spíš si asi špatně sedly.
jaký kotouče do berlinga? co Samko/ bendix/ trw 680/ 830/ 1050 kč/ks
Když tu je řeč o výfuku - za ZX mi po půl roce ježdění na podzim upadla roura u koncovýho tlumiče. Zavařili jsme to s tím, že na zimu nebudem dávat nový tlumič (taky už nebyl v nejlepší kondici). Rok jsem jezdil a po roce opět. Přece nebudeme dávat nový tlumič před zimou. A byl tam další 3 roky
