skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bagrr- máma mele Emu: Kamos chce koupit jednoho tuknutyho citrona tak nevim. Udajne najeto 120 tisic...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: z rajchu klidně... Ale z cz kde to lítá na kde jakou srajdu vůbec nebrat... Přidírání vstřiků je oblíbený problém...
Hele co citróní 2.0HDI, sou v pohode?
-> Hurdis: No zatím to nehrozí, teď dám dohromady frantíka a pak se uvidí jak dlouho mi to vydrží :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Takže se budeš vdávat do USA?
:-)
:-)
-> Hurdis: v mém případě spíš začínám uvažovat o severském pohřbáčku V70 :-)
Bagrr- máma mele Emu
A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě
srdcovky auta :-)
Vyřídím strýkovi alias BX Midlářovi. Předpokládám odpověď ve stylu, každé mrtvé BX bylo krokem k Subaru.
A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě
srdcovky auta :-)
Vyřídím strýkovi alias BX Midlářovi. Předpokládám odpověď ve stylu, každé mrtvé BX bylo krokem k Subaru.
-> Nwkt: A ne a ne a ne :-D Todle nezahodim ani náhodou :-D to nic nejni, jen o pár cm hlej nosník :-D Urobí se šablona, vychytá se to jak to má bejt na míru a můžem vařit jak vzteklý :-)
E: Tuplem když na to mám skoro celou polechařinu z druhý xanti :D A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě srdcovky auta :-)
E: Tuplem když na to mám skoro celou polechařinu z druhý xanti :D A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě srdcovky auta :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Zahoď to 

Jo to musela bejt tenkrát pecka jako kráva... v místě kde je silentblok převodovky by měla být rovina :-D
Tak elektrárna tak zhruba na půl vytahána, chybí už jen na jednom místě ji uvolnit...
Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
-> Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky.
Za těch 20centů ho beru! 


-> Matulo: inak toyotu to pripomína
-> alpin: nemozem si pomoct ale pripomina mi toyotu... a podla mna je to auto - malo muziky za vela penazi!
-> Matulo: co prepustali ked ich dali vyrobit len 3000ks 

-> Matulo: v 206 mám sedačku na dorazoch a sedím jak tak pohodlne , za seba si hodím akurát tak hatižák
mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle
auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg
auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208
207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle
auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg
auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208
207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
-> alpin: andrejko ver tomu ze 208ka by ta rychlo omrzela! ja mam 182cm a ked sedel kolega za mnou, tak som si nemal kam dat kolena... a nie to este ty s tvoju vysku...
-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks...

-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks...

-> Matulo: tak im to vrat a nech daju penaze
-> Matulo: P208 sa mi veľmi páči , snáď bude dobrý 

Vcerajsi darcek pre vsetkych zamestnancov... Aj ked by ma vacej potesili penaze, ale tak dobre... Aspon neco... 4GB USB...

-> spartra: klasika u tech 16v-zatimco 8v ma prubeh jak nafta a pozere ledacos, tak u 16v to musis drzet v tockach.
že se vám do toho pletu, když už máme 1,6-16v 80kw, v berlingu.
olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo
dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo

dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
-> VeTeV: o mizení oleje jsem pro změnu slyšel u 16v :-D jinak 8v se musi pravidelně měnit olej a dopřát mu total... 8v jsou spíš náchilnější při zanedbání výměny oleje, nebo špatným oleji na přidírání vačky... Ale co jsem měl já ten 2.0 8v (ten z xm), tak až na houpání na volnoběh, který bylo něčím elektrickým, byl naprosto v cajku i po 450t na krku :-D první umřel, protože rupl řetízek co žene olejový čerpadlo...
-> VeTeV:
-> Bagrr- máma mele Emu:
díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
-> Bagrr- máma mele Emu:
díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to je fakt, že16v je vysokootáčková potvora, co se sebere až od 2,5 tis otáček... pak sice táhne, ale pro krávu to asi není uplně to nejlepší..nevím jak 2litr, ale ta 1,8 má vrchol posazenej nad 4 tis... co mě překvapilo, že je 2ka celá v litině... možná jediné co mě napadá, říkalo se, že 8v papkají trošku více olej a pak takové ty klasiky, jako že do 250tis odejde startér :-)) rozvody řemen, nevím jaký je interval, ale u 1,8 16v je to tuším 120 tis.
-> Luboš: jestli ho tam dávali, volil bych osvědčenou klasiku v podobě 2.0i 8v... Měl jsem ho v krátký xantii... Sice "jen" 89kw oproti cca 115kw u 2.0 16v, ale křivka kroutícího momentu podobná naftě... Prostě ten motor táhnul nehorázně odspodu... Ve městě nebyl problém nechat za 5 a jet 50 a na konci města jen šlápnout na plyn a zrychlit na 90... Sice nepatrně vyšší spotřeba a o dost nižší výkon jak 16v ale už jen kvuli tomu průběhu krouťáku by byl lepší pro takovou almaru ;-)
-> Luboš: tak nafta u frantíku chce svoje a hlavně rozumné zacházení... možná tam budou v paletě i staré 8v jednotky, ale to chce asi pohledta na netu...
-> VeTeV: takže jsou to starý poctivý benzíny s původem někde v polovině 80', ne? S tou spotřebou tak nějak počítám, ale při tom způsobu využití auta by diesel dost trpěl, nebo se pletu?
-> Luboš: tak tam budou davat asi to co mam ja - tj. 1,8 16v anebo 2.0 16v a mozna tam bude dostupny i 3,0 V6 :-)
nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
Mohl by někdo poradit, jakou motorizaci vybrat u modelu 806/Evassion? Roční nájezd km předpokládám do 10tis s vysokou převahou krátkých jízd, takže asi spíš z benzínových motorů. Nějaké vlastní zkušenosti? Díky.
-> Bagrr- máma mele Emu: nic není nemožné
-> havlik: aby to nebylo jak u větve se silentblokama ramen :-D taky vyměněny a až u mě zjištěno, že jsou naprosto původní :-D
-> THOMMY : Vim já? možná ne všechny on řikal že tam něco měnil a něco bylo eště dobrý tak to nechal
-> havlik: No právě...za tebe se i ty tyčky měnily?
-> THOMMY : jo je to možný tak ono co vim ty tyčky odcházej jak na běžícim pásu a pokud to nebyla nějaká lepší tak je možná že je v kopru
-> havlik: Asi nějaká tyčka, aspoň to tak vypadá...
Přiblble nízký
Ale mezera mezi kolem a blatníkem pořád velká...
Přiblble nízký

-> THOMMY : tak ono to auto samo o sobě je takový přiblble nízky:) ale snížení tomu určitě jen prospěje:)
-> havlik: Taky myslím, že to nebude na škodu :) Jen doufám, že to nebude na naše cesty moc nízko, ale 40 mm není až tak razantní
-> Bagrr- máma mele Emu: Zahulíme a uvidíme :)

-> Bagrr- máma mele Emu: Zahulíme a uvidíme :)
-> Bagrr- máma mele Emu: tak možný je všechno.)
-> havlik: no něco tam klepoce :-) tedy nevím jak teď ale když sem se v tom vezl naposled, znělo to jako nějakej čepíček na zadní nápravě :-)
-> THOMMY : tam by snad nemelo nic mlátit možná by to mohl být výfuk a nebo ty prdelní tlumiče. Pravdou je že se už za tu dobu mohlo něco vysrat:)
-> THOMMY : žeby další náprava dělaná u mně? :-D
Bagrr- máma mele Emu 21.11.11 20:15:11 napsal:
→ THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza
z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní
nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D
No, on ten komfort nějak razantně dolů doufám nepůjde, jsou i tvrdší podvozky než Weitec..
Stejně mě čeká výměna tlumičů, tak zabiju dvě mouchy
Asi to nahodím až po zimě, vyřešit klepot zadní nápravy je v plánu teď...
→ THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza
z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní
nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D
No, on ten komfort nějak razantně dolů doufám nepůjde, jsou i tvrdší podvozky než Weitec..
Stejně mě čeká výměna tlumičů, tak zabiju dvě mouchy

-> havlik: Tak jasný :-) A já volím kompromis :-D Zlatý nezávislý ramena v ložiskách :-) Xanťa s obyč hydrou mě taky neskutečně překvapila co ustojí... To už ta activa fakt musí bejt neurvatelná :-D První hydra co jsem měl ta hydractivka krátká to drželo ouplně neskutečně oproti dlouhý ale dlouhá je furt neskutečná jak drží stopu oproti konkurenci :-) Jo chtěl bych si jednou sjet s activou :-) To musí bejt nehorázný peklo v zatáčkách :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: hlavně to má vzadu tyč:) zlatá víceprvková náprava co se týká jizdních vlastnosti, co se týká udržby zlatá tyč:D
-> havlik: kokta je holt moc dlouhej stroj na krátkej rozvor :-)
-> THOMMY : já myslim že to tý 406 jen prospěje:) sice nevim jak s tim jezdíš ty ale to co to zvládalo v létě na tech zimákách a vylítanejch tlumičich bylo oproti oktávce atd neskutečný
-> VeTeV: Tys to neslyšel? Přecyk to rameno shnije hned :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: ty vole, to dřív vyhnije celý auto, než ten banán
