
Klasika vyraboval jsem budíky abych vyměnil žárovky protože cestou z kupu jsem jel tunelem a jaksi zjistil, že vidím prd. Vyndal hodiny chtěl bych s něma něco spáchat sice fungují, ale je tam dole jakýsi černý flek. No a pak jsem se pustil do středového panelu. Předchozí majitel tvrdil, že větrák od topení nefunguje kvůli tomu posuvníku co tam je, že v něm je prý problém. No mám ho venku jen nevím jak ho proměřit. Zatím. Zároveň jsem zjistil, že budu muset koupit redukci pro anténu do rádia. No a nakonec jsem si podle kódu našel opravdový rok výroby což je konec roku 1995 takové vánoční auto.
Dotaz je možné aby malou hladinou kapaliny nešel zadek nahoru? Nebo je to táhlo korektoru? Ale to se mi moc nezdá při cestě dom to pořád normálně pérovalo. Posledně když jsem měl Xantii tak při vypadnutí táhla šel předek po chvilce nadorazy a tam zůstal. Předek jde navrch co může a pak začne v podstatě nonstop cvakat ventil a klobouček je dole. Jo jo není nad správné majitele aut. Mimochodem jsem už vytrhal několik metrů kabelů od bůhvíčeho, ale vypadali hodně domorobo nebo DODO.