-> ZdeněkH: jj xa club je pomerne mrtvej...
Jinak ohledne zadku spis bude zarezlej korektor... protoze predek se zdviha az po zadku :-) tudiz to nebude hladinou lhm... a ohledne vetraku, nebude to klasika v podobe trandaku vetraku ci vypalena spinacka?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
A ještě dotaz chodíš nebo někdo odtud na citroeňácká potažmo xantiácká fóra? Pokud ano kde to tak nejvíc žije? Dřív byl bezva xantiaklub, ale teď mi to tam přijde hodně chcíplé
-> Bagrr- máma mele Emu: Hmm to bude zase zvykání si jejižiši. No auto jsem v poledne dovezl a už ho mám rozkuchané
Klasika vyraboval jsem budíky abych vyměnil žárovky protože cestou z kupu jsem jel tunelem a jaksi zjistil, že vidím prd. Vyndal hodiny chtěl bych s něma něco spáchat sice fungují, ale je tam dole jakýsi černý flek. No a pak jsem se pustil do středového panelu. Předchozí majitel tvrdil, že větrák od topení nefunguje kvůli tomu posuvníku co tam je, že v něm je prý problém. No mám ho venku jen nevím jak ho proměřit. Zatím. Zároveň jsem zjistil, že budu muset koupit redukci pro anténu do rádia. No a nakonec jsem si podle kódu našel opravdový rok výroby což je konec roku 1995 takové vánoční auto.
Dotaz je možné aby malou hladinou kapaliny nešel zadek nahoru? Nebo je to táhlo korektoru? Ale to se mi moc nezdá při cestě dom to pořád normálně pérovalo. Posledně když jsem měl Xantii tak při vypadnutí táhla šel předek po chvilce nadorazy a tam zůstal. Předek jde navrch co může a pak začne v podstatě nonstop cvakat ventil a klobouček je dole. Jo jo není nad správné majitele aut. Mimochodem jsem už vytrhal několik metrů kabelů od bůhvíčeho, ale vypadali hodně domorobo nebo DODO.

Klasika vyraboval jsem budíky abych vyměnil žárovky protože cestou z kupu jsem jel tunelem a jaksi zjistil, že vidím prd. Vyndal hodiny chtěl bych s něma něco spáchat sice fungují, ale je tam dole jakýsi černý flek. No a pak jsem se pustil do středového panelu. Předchozí majitel tvrdil, že větrák od topení nefunguje kvůli tomu posuvníku co tam je, že v něm je prý problém. No mám ho venku jen nevím jak ho proměřit. Zatím. Zároveň jsem zjistil, že budu muset koupit redukci pro anténu do rádia. No a nakonec jsem si podle kódu našel opravdový rok výroby což je konec roku 1995 takové vánoční auto.
Dotaz je možné aby malou hladinou kapaliny nešel zadek nahoru? Nebo je to táhlo korektoru? Ale to se mi moc nezdá při cestě dom to pořád normálně pérovalo. Posledně když jsem měl Xantii tak při vypadnutí táhla šel předek po chvilce nadorazy a tam zůstal. Předek jde navrch co může a pak začne v podstatě nonstop cvakat ventil a klobouček je dole. Jo jo není nad správné majitele aut. Mimochodem jsem už vytrhal několik metrů kabelů od bůhvíčeho, ale vypadali hodně domorobo nebo DODO.
-> ZdeněkH: JJ taky mě to ze začátku poměrně sralo ale člověk si rychle zvykne :-) Jsou postupně jak píšeš, spojka nejvejš a plyn nejníž :D
-> Bagrr- máma mele Emu: Díky. Jenom dotaz přijde mi hrozná věc a to pedály. Nejsou vůbec výškově stejně. Nejvýš je spojka pak brzda a plyn je celkem nízko. Je to normální?
-> ZdeněkH: Jůůů podobnou jsem tenkrát opravoval :D Měla klasický bebí u zadních lemů a pravý práh :-) A nějaká ta trubka prasklá :D Jinak 1.9TD je dobrá volba :-) Zkontrolovat ještě jestli netlakuje do vody :-) U TD ráda praská hlava :-)
Btw díly na celou přední nápravu (vyjma brzd, všechny čepy, silenty, ložiska a tyčky stabíku) mě u Boba vyšly na cca 7t s opravnou sadou na řízení :-) Spíš bych se modlil a taky se modlím, abych nemusel dělat zadní ložiska ramen, to je porod :D Každopádně dobrá volba a přeju ať to slouží bey chyb a mnoho km bez problémů :-)
Btw díly na celou přední nápravu (vyjma brzd, všechny čepy, silenty, ložiska a tyčky stabíku) mě u Boba vyšly na cca 7t s opravnou sadou na řízení :-) Spíš bych se modlil a taky se modlím, abych nemusel dělat zadní ložiska ramen, to je porod :D Každopádně dobrá volba a přeju ať to slouží bey chyb a mnoho km bez problémů :-)
Spíš do tématu Dnešní nákup, ale tady to možná ocení víc lidí. Tohle jsem dnes koupil. Xantia kombi 1,9TD. Má pár much. Asi klasicky nefunguje ventilátor respektive minulý majitel si tam udělal nový rádoby přívod přes vypínač, ale jede to jen na plno nebo vůbec takže to budu spravovat zpátky, nejde stáhnout spolujezdcovo okno prý skřížené mrknu na to, klasika problém se zámkem ve dveřích řidiče plus zlobí kabely v husím krku, nefunguje motorek zadního stěrače, trochu dizajn problém jako sem tam škrábanec a naprasklé nárazníky, vůle na podvozku zase které auto je nemá. No asi tak vše. Jo musím minimálně dolít hydru je tam málo LHM. V pondělí ji nakupuju. No a příležitostně zajedu za PaMem
-> Hřib: Sice bych to měl relativně kousek a auta budou jistě zajímavá, ale nikoho tam znát nebudu, takže když bude čas, pojedu se mrknout raději na Rallyshow, kterou mám ještě blíž. 

Kdyby se někdo z vás chtěl podívat na poslední pořádné citrouše, tak se přijedte podívat, pokud to nebudete mít daleko www.cxclub.cz/ 

-> VeTeV: ono celkove elektrika u frantiku je des a hruza... ani u jednech dveri snad nejni absolutne vse funkcni... pravy predni blbne repro, levy predni je v haji ovladani spolujezdcova okna, levy zadni je v prdeli ovladani okna, pravy zadni opet reprak :-D Takze si dame rozvod do dveri nanovo :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: nahradni kabely, kdyz nejakej v nevhodnou chvili prdne.... s jejich kvalitou izolace
-> ZdeněkH: jo jo, jsem to ja :-D
btw. ohledne elektriky je to docela sranda... treba jednickova kratka co jsem mel tak mela hlavni svazky pro komplet vybavu pripraveny :-D A co jsem se tak docetl, tak by tomu tak melo byt u vsech jednicek do roku 1996... ale vsazej na to u frantika ze :-D
btw. ohledne elektriky je to docela sranda... treba jednickova kratka co jsem mel tak mela hlavni svazky pro komplet vybavu pripraveny :-D A co jsem se tak docetl, tak by tomu tak melo byt u vsech jednicek do roku 1996... ale vsazej na to u frantika ze :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Seš to ty na Xantiaclubu jsem si to myslel, ale až podle fotky xantie co je tu i tam mi to došlo
tak a doufam ze slecna CO2 se toho nebude muset zas par let dotknout :-)
-> ZdeněkH: proto jsem rad, ze se naskytla ta co mam ted na dilne, co vetvi darovala predek :-) socan s nejvyssi paketazi... a vzhledem k cene bych byl blbej kdybych ji tenkrat nechal kuchnout na dily, kdyz byla plne fcni :-) Dvojka komb v 1.8 16v... Skoda ze to nejni alespon 2.0 8v... spotrebove stejny, ale ten osmiventil mi vyhovoval temer naftovym prubehem kroutaku, kdy si nechal libit 2t ot a krasne se roztahl... ten 16v je do 3,5t mrtvola.... kazdopadne dam ji dohromady a musi nejakej ten rok slouzit :-) Uz se nemuzu dockat, az bude pojizdna a budem se vracet od PaMa...
edit: btw dvoulitr osmiventil mi jezdil furt za deset at jsem setril nebo slapal na krk... (kratka jednicka po zadreni na klice naimplementovan totozny motor z XM)
A u 1.8 16v dlouha dvojka jsem se pod osm a pul a nad deset nedostal :-D
edit: btw dvoulitr osmiventil mi jezdil furt za deset at jsem setril nebo slapal na krk... (kratka jednicka po zadreni na klice naimplementovan totozny motor z XM)
A u 1.8 16v dlouha dvojka jsem se pod osm a pul a nad deset nedostal :-D
Myslíte kluci, že ta spotřeba opravdu nepůjde níž? Naftu nechci na můj nájezd a vzhledem ke stáří aut se mi do toho nechce jít.
S omegou jsem jezdíval klidným stylem na tempomat po rychlostce 80km/h a žralo mi to kolem 11-12l/100km. Pravda jakmile jsem zajel do města nebo stačilo víckrát startovat a rozjíždět se spotřeba letěla mnohem výš.
Activu taky nechci o tom vím už z dřívějška, že je s tím dnes už jen plno problémů. Jak píšeš nejlepší je klasika šestkulí tu jsem i měl. Ale trocha toho komfortu by taky mohla být tedy např. aspoň elektrická přední okna když už nic. Jsem se ptal toho pána z odkazu co jsem dával na ty sedačky prý je nemá zapojené to asi taky bude kopec švandy to zapojit což? Jako Xantii jsem měl no a právě odešel jsem od ní právě kvůli otřesnému interiéru. Co si totiž budeme namlouvat vypadá pomalu jako v prvních favoritech. Například to plastové madlo na dveřích kde je ovládání oken. Imobilizér alá klávesnice ten kdyby tam nebyl je to snad i lepší.
S omegou jsem jezdíval klidným stylem na tempomat po rychlostce 80km/h a žralo mi to kolem 11-12l/100km. Pravda jakmile jsem zajel do města nebo stačilo víckrát startovat a rozjíždět se spotřeba letěla mnohem výš.
Activu taky nechci o tom vím už z dřívějška, že je s tím dnes už jen plno problémů. Jak píšeš nejlepší je klasika šestkulí tu jsem i měl. Ale trocha toho komfortu by taky mohla být tedy např. aspoň elektrická přední okna když už nic. Jsem se ptal toho pána z odkazu co jsem dával na ty sedačky prý je nemá zapojené to asi taky bude kopec švandy to zapojit což? Jako Xantii jsem měl no a právě odešel jsem od ní právě kvůli otřesnému interiéru. Co si totiž budeme namlouvat vypadá pomalu jako v prvních favoritech. Například to plastové madlo na dveřích kde je ovládání oken. Imobilizér alá klávesnice ten kdyby tam nebyl je to snad i lepší.
-> palinator: jediny co lidi u 2,1TD zlobi vseobecne je lucas cerpadlo a spousta lidi to prekopava na staryho bosche z XM...
-> ZdeněkH:
Nerozumim tomu, ale kdyby byla pěkná 2,1 TD tak asi jasná volba.
(doufám teda, že to není poruchová jebka .. nevyznám se)
Nerozumim tomu, ale kdyby byla pěkná 2,1 TD tak asi jasná volba.
(doufám teda, že to není poruchová jebka .. nevyznám se)
-> ZdeněkH: ty jo zrovna spotřeba je u xantii mě přijde od 1,8 přes 3,0 snad víceméně stejná ( vyjma města a popojížděček) a to tak nějak těch 9-10/100l. Takže taky žádná láce..
ale jinak souhlas a bagrem - čím míň elektriky, složitosti tím jen lépe - já mám tu obyč verzi a mám klid :-)
ale jinak souhlas a bagrem - čím míň elektriky, složitosti tím jen lépe - já mám tu obyč verzi a mám klid :-)
-> ZdeněkH: osobne, byt jsou to nejnabrousenejsi verze, vyhejbal activam.... Hzdractivu bych se asi nebranil, ale ten jsem u kraty nejak nezaregistroval zmenu pri macknuti tlacitka... tak uz bych sel asi jen do obyc sestikule, ktera taky drzi dost dobre stopu byt s vetsim naklonem :-)
edit: a koukal bych po osmiventilech... tahnou krasne odspod a nemusi se tolik tocit jak 16v...
edit: a koukal bych po osmiventilech... tahnou krasne odspod a nemusi se tolik tocit jak 16v...
-> Bagrr- máma mele Emu: Díky. Jako slibuju si z přestupu z omegy do xantie (opět) hlavně nižší spotřebu. To byl totiž důvod proč šla omega do fuč. Holt jako blbej skladník nedokážu uživit třílitra f automatu f kombi i když z kůží.
Tahle mě zaujala, ale je už fuč:
auto.aukro.cz/citroen-xan tia-i3279576979.html
Tahle mě zaujala, ale je už fuč:
auto.aukro.cz/citroen-xan tia-i3279576979.html
-> Bagrr- máma mele Emu: zkus Boba ne? tan bude vedet
-> ZdeněkH: hodne stesti pri vyberu :-)
Jinak muj pekac dneske kompletne vyvaren :-)
Bratri houpackari, nevi nekdo jestli se jeste daji sehnat nova kulopera? Zjistil jsem totiz, ze ty moje nemaj daleko k povoleni pistnici podivat se smerem vzhuru...
Jinak muj pekac dneske kompletne vyvaren :-)
Bratri houpackari, nevi nekdo jestli se jeste daji sehnat nova kulopera? Zjistil jsem totiz, ze ty moje nemaj daleko k povoleni pistnici podivat se smerem vzhuru...
Chjo tak se plánuju po pár letech vrátit k citroenu konkrétně ke xantii
-> Bagrr- máma mele Emu: no též jsme to zjistil když sem sundával nápravu, sundám kola, náprava se zhoupla
co značka delphi, jde konkrétně o vstřikovače, původní bosch kca 17s42

co značka delphi, jde konkrétně o vstřikovače, původní bosch kca 17s42
-> spartra: btw u 405 jsem zjistil utrzeni silentu zadni napravy az kdyz jsem mel auto na zdvizi...
-> Bagrr- máma mele Emu 21.05.13 19:12:37: tak sem vzal lemforder, maj stejný značení jak ty původní,
jak říkaj dále, je li kvalita stejná jako u prvemontovaných dílů
jak říkaj dále, je li kvalita stejná jako u prvemontovaných dílů
-> palinator: noo trochu jsem opomenul že tu jsou znamý prodávajícího a nepotřebuju aby mě každej znal..:o)
-> Kaprof-Pisařík:
K čemu je to dobrý mazat photo?
K čemu je to dobrý mazat photo?
-> palinator: Rok jsem s nim vydržel..upřimne chci svuj čas venovat staršim autum ne se bat co zas z feliny upadne a co zas budu dělat( nasypal jsem do ni v novejch origo dílech docela slušnou částku a chtěl ji dopřát ale pustilo mě to no...No nechám ji dedovi na ND mě to auto prostě nechytlo a zklamalo..i šáde mi sloužila lépe a spolehlivěji..Tohle je o dva roky starší a je to uplně jina planeta ...:-) Já zas upřímně facelifty nemusim,.. tohle splnuje me nároky slušneho druheho spotřebáku na plne čáře nehlede že mám rád značku..:-) Hlavne je slušne vybaven a vim o nem vše..:o) (fotka smáznuta úmyslně )
-> Kaprof-Pisařík:
To pick-up se u tebe teda dlouho neohřál... Jinak 306 a 406 (obojí nejlépe po FL) jsou jedni z mála PSA, co jsou mi sympatický.
To pick-up se u tebe teda dlouho neohřál... Jinak 306 a 406 (obojí nejlépe po FL) jsou jedni z mála PSA, co jsou mi sympatický.

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : vim jenom o něm, u ostatních je pomeranč všude 

-> škodec: lak u vw group stojí celkově za hovno 

-> Jarda/felda: kazdy vyrobca to robi, ked som videl novu Audi A3 S-line za skoro mega tak mi rozum stál, ze v tejto cenovej relácií je pomarancový lak horší nez na mojej starej skodnej s original lakom.
-> Jarda/felda: Jenom Mercedes?
-> spartra:
Na Lemförder jsem ještě neviděl stížnosti, ale je pravda, že já toho viděl ještě sakra málo.
Na Lemförder jsem ještě neviděl stížnosti, ale je pravda, že já toho viděl ještě sakra málo.
-> Nwkt: třeba mercedes "šidí" lak u nižších modelů aby ty prémiový auta za miliony měli něco extra 

-> Nwkt: Tak proto jsou značkový díly z Polska levnější než odkudkoli jinud :D.
-> m8rinek: Tak vim to třeba o kobercích, že i do prvovýroby cpou kvalitu podle trhů
Takže do němec si dají nejlepší, do maďarska horší atd. ... 


-> Nwkt: neser:D. Teď jsme do prassata nainvestovali 20 a jsou tam právě tyhle díly :D.
-> Bagrr- máma mele Emu: Jenže do prvovýrobu budou určitě posílat jinou kvalitu než na díly
-> spartra: lemforder je udajne vyrobce origo dilu... nevim co je na tom pravdy...
že se ptám, měl jsme utržený silentbloky na zadní nápravě -zx - origo nejdou sehnat, byla tam teda i nehorázná cena kolem 2t czk.
jakýho výrobce brát, toto se mě zdá podezřele levný www.autodily-cardo.cz/sil entbloky/silentblok-ulozen i-napravy-febi-fb-10307
tohjoto bvýrobce ani neznám www.autodily-cardo.cz/sil entbloky/silentblok-ulozen i-napravy-lemforder-lmi-11 590-01
jakýho výrobce brát, toto se mě zdá podezřele levný www.autodily-cardo.cz/sil entbloky/silentblok-ulozen i-napravy-febi-fb-10307
tohjoto bvýrobce ani neznám www.autodily-cardo.cz/sil entbloky/silentblok-ulozen i-napravy-lemforder-lmi-11 590-01
-> palinator 01.01.13 23:00:25: a co 2.3 čtyřválec z M3 E30?ten se jim taky nepovedl?

Co jsem kde nasel tak pry si nikdo na tydle motory nestezuje ze to maka v cajku ale spis vsude je ta slabsi verze bez turba. Ale prave nevim co vydrzi tadle oturbena verze. Tak se hold nechame prekvapit a uvidime.
-> darklord: Tak ja na tyhle tlachy moc nedávám..Nicmene jeden tenhle motor mame doma a funguje výborně a to se najezdil už .. :)
-> Kaprof-Pisařík: neviem, ja som pocul reci o tom ze sa im tato koprodukcia vobec nepodarila..
-> palinator: Věc názoru -nemyslím si ..
-> palinator: Jo tak proto to narvaly do pazoutu - pomsta



-> Kuladmin:
Jenže BMW čtyřválce neumí.
Jenže BMW čtyřválce neumí.
