
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Kaprof-Pisařík: co mas za motorizaci? premejslel sem prave o nejakym druhym prdichvostu, ale idealne aby to picu zralo 

-> Kaprof-Pisařík: ty oranzadovy blinkry mi tam nesedi

No musím říct že jsem si ho dost oblíbil......:-) Plánuji jen Upgrade audiosystemu a jinačí kola.. Koni podvozek funguje dle mého gusta :o)..
tak, uz jen spodni silentbloci... horni jak je na fotce vydet, jeden totalne na kasi (prevodovka) jeten natrhlej (motor) a jeden vymackanej cca pul centaku z kazdy strany... Silenty spodni vzpery necham az bude auto ve vzduchu a rozebirat se predni naprava... celkove je ted motor o centak vejs :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: na tomhle čerpadle je pod "nedemontovatelnym&q
uot; plechem (zalamovací šroupki), nicméně:
přišla teorie: když jsou kabely od imo ucvaklé a nezaizolované (!!), nemohlo dojít ke "kontaktu", který na původním čerpadle zavře ventil?
No kurva, pic ho stréca, jistěže.
Výsledek: vrčí to s původním čerpadlem!!!
Na novém čerpadle se po X desítkách minut povedlo demontovat plech u ventilu, diagnostikovat kabeláž a na původním se to napojilo před konektor na správný kabel = mám náhradní agregát, kterej se po cestě "prolil olejem ze všech stran", čerpadlo s pohodlně přístupným ventilem, spojku v neznámém stavu, skříň, altík a kompresor serva a dalších pár kokotin na víc, kdo chce?
(jsme celej den v práci a hraje si s tím kolega -> tyhle infa mám "po telefonu", ale už se těším, až do toho v cca 22:30 hupsnu a poskákám s tím půl okresa
)
přišla teorie: když jsou kabely od imo ucvaklé a nezaizolované (!!), nemohlo dojít ke "kontaktu", který na původním čerpadle zavře ventil?
No kurva, pic ho stréca, jistěže.
Výsledek: vrčí to s původním čerpadlem!!!
Na novém čerpadle se po X desítkách minut povedlo demontovat plech u ventilu, diagnostikovat kabeláž a na původním se to napojilo před konektor na správný kabel = mám náhradní agregát, kterej se po cestě "prolil olejem ze všech stran", čerpadlo s pohodlně přístupným ventilem, spojku v neznámém stavu, skříň, altík a kompresor serva a dalších pár kokotin na víc, kdo chce?

(jsme celej den v práci a hraje si s tím kolega -> tyhle infa mám "po telefonu", ale už se těším, až do toho v cca 22:30 hupsnu a poskákám s tím půl okresa

-> krup: otevri kapotu, koukni na cerpadlo a hledej klasickej elektroventil jako u skochtle (nejspis bude nejak zadeklovanej) po jeho najiti k nemu dotahni plus od spinacky:-) jinak na xaklubu to bylo nekolikrat probirany a mam zato ze pam ci cert to tam nadherne popsali :-)
-> Bagrr: naja, jdou do toho ale 4 dráty ..
( a aby to bylo veselejší, tak za klávesnicí je to natvrdo ucvakany a všechny dráty mají zelenou barvu
, takže nedokážem přesně identifikovat, kterejže dělá co ..
náhodu někdo schémátko?
( a aby to bylo veselejší, tak za klávesnicí je to natvrdo ucvakany a všechny dráty mají zelenou barvu

náhodu někdo schémátko?

Jinak aby to nevypadalo ze nic nedelam, francina dostala predevcirem tlumexovou kuru na predku kde bylo vareno a dneska kompletne elektrarna okolo motoru vracena na misto a pozapojovana :-)
-> krup: na chcipak na cerpadle pritahnout spinany plus a jezdime :-D Standart postup u frantiku :-D
edit: kva zase lag jak svina... musim aktualizovat castejs :-D
edit: kva zase lag jak svina... musim aktualizovat castejs :-D
-> krup: proč ? dyt to je mechanika na stop ventil přivedeš + po zapnutí klíče a víc tě nezajímá co se týká chodu motoru 

-> Bagrr- máma mele Emu: nechval dne :p
Ono bude legrace s IMO, byl doopravdy "vystříhaný" a nevyzná se v tom ani prase ..
Ono bude legrace s IMO, byl doopravdy "vystříhaný" a nevyzná se v tom ani prase ..
-> krup: tak to je cajk :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: vyřešil jsem to celým motorem, resp koupil jsem pozůstatek xsary vč. skříně a altíku, tak mám aspoň další nd :o))
Zítra se to má montovat, tak jsem zvědavej :)
Zítra se to má montovat, tak jsem zvědavej :)
-> VeTeV: jj, je to skoda, ze citroen opousti od toho co vymyslel a cim proslul a cemu spousta lidi propadla...
A tubik je proste masakr, kterej se mi strasne libi... Takej obejvacek na kolech :-D
A tubik je proste masakr, kterej se mi strasne libi... Takej obejvacek na kolech :-D
-> sep: ty vole, s hydrou je áměn, poslední kostlivec je C5ka z toho co ještě nabízej, a i tam je to vořezaný a málokde nabízený... Dle mě je to škoda, ale když to lidi nechtějí, neb urban legendy o tom vyprávěj strašno věci, co naděláš?
a vem si i ta dnešní DS řada co Citroen valí - to je prostě fakt na dnešní dobu uniformovanejch aut úplny zjevení¨a pro Citroen hodně úspěšný... ne každej chce mít auto jak přes kopírák
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to je úplnej masakr .-)
a vem si i ta dnešní DS řada co Citroen valí - to je prostě fakt na dnešní dobu uniformovanejch aut úplny zjevení¨a pro Citroen hodně úspěšný... ne každej chce mít auto jak přes kopírák
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to je úplnej masakr .-)
-> VeTeV: :na tom je dost pravdy a je fakt že zvlášť Citroen v tomto dost posouval hranice,má to hydru?:-)
-> VeTeV: mno vypada to zajimave... Ale kdyz uz extrem tak TUBIK :-) To je tak osklivy a extremni auto az bych ho bral :-)
-> ZdeněkH: tak chce to cas nez to prekousnes, ale je to jiny no :-) a je to krabice, sak je to MPV, tam jde o co nejvetsi vnitrni uzitnej prostor - a to dosahnes leda z krabice no :-)
-> Nwkt: myslim si, ze kdyby ty pozice hlavnich a dennich/blinkru prehodili, tak to ty vasne nevyvola, ale pak by to nebyl citroen
-> sep: jenze nebejt Ctiroen odvaznej, nevznikla by nikdy auta co i do dneska udivujou, ale bude vsecko na jedno brdo - viz dnesni produkce Skody, kde davaj manual jak poznat rapida od octavy :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: a co ty na tudle prapodivnost? bych to fakt docela rad videl live...
-> Nwkt: myslim si, ze kdyby ty pozice hlavnich a dennich/blinkru prehodili, tak to ty vasne nevyvola, ale pak by to nebyl citroen
-> sep: jenze nebejt Ctiroen odvaznej, nevznikla by nikdy auta co i do dneska udivujou, ale bude vsecko na jedno brdo - viz dnesni produkce Skody, kde davaj manual jak poznat rapida od octavy :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: a co ty na tudle prapodivnost? bych to fakt docela rad videl live...
-> ZdeněkH: to zase u xanti se mi libi vic kom nez lift :-D
Já si fakt nemůžu pomoct, ale nelíbí se mě design předku ani krabicovitost celého auta. Holt já jsem sedanovej. I kombíka mám jen z nouze. Vyskytl se za zajímavé prachy a se zajímavým motorem.
-> VeTeV: :v klipu to vypadá zvláštně,v reálu no nevím,asi jsem konzerva.-)
-> ZdeněkH: Já bych udělal ještě čtvrtý světla na střechu 

-> VeTeV: proti vkusu každého soudruha nic proti, ale za mě brrrr
ja se asi zamiloval - to je tak divny az je to krasny .-)
http://www.youtube.com/wa tch?v=SrkMcoL6zqY
http://www.youtube.com/wa tch?v=SrkMcoL6zqY
Asi bych taky mohl mrknout co tam vůbec mám za čerpadlo a co mě může čekat 

-> Jarda/felda: ja egr nemel a tohle jsem na cerpadle mel nezapojeny :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: na 205 sem egr měl taky a tyhle blbosti na čerpadle nebyli 

-> Jarda/felda: ty picoviny na cerpadle by meli ovladat zbytecnost jmenem egr... nezapojovat a o starost min :-D
K problemu: sehnat jakykoli cerpadlo z 1.9D 50kw, bosch (lucasu se vyhnout sakra velkym obloukem!!!!) namontovat, seridit predvstrik a jezdit :-)
K problemu: sehnat jakykoli cerpadlo z 1.9D 50kw, bosch (lucasu se vyhnout sakra velkym obloukem!!!!) namontovat, seridit predvstrik a jezdit :-)
-> krup: mikrospínač nahoře a jeden solenoid, osobně ani netišim k čemu to na tom čerpadle je 

-> Jarda/felda: co přesně myslíš?
(abych se mohl lépe přirpavit, pakliže to koupím.. )
(abych se mohl lépe přirpavit, pakliže to koupím.. )
-> krup: když pominu ty elektro nesmysli na něm tak sedí jak prdel na hrnec 

Můžete mě prosím někdo potvrdit, že je moje čerpadlo pohodlně nahraditelné s čerpadlem 0460484132 (xsara 1,9d 50kw 97)?
-> Jarda/felda: to já bych právě nerad, má to novou zadní nápravu, tlumiče, brzdy, čepy .. + tažny a je to "docela užitečny" auto. Navíc v ceně nižší, než jaký je náklad na instalaci tažného Hyundaijá 
Co znamné "napasovatelné" ? Třeba já došel k závěru, že čerpadlo ze stejného agregátu v.51kw mám širší trubky na obou cestách, což je pakárna přeprcávat ..
Na tom mojom krámu je čerpadlo 0460484109 a aby to bylo veselejší, tak se ani nedá moc nikde sehnat ..
pro ilustraci přikládám photo :)

Co znamné "napasovatelné" ? Třeba já došel k závěru, že čerpadlo ze stejného agregátu v.51kw mám širší trubky na obou cestách, což je pakárna přeprcávat ..
Na tom mojom krámu je čerpadlo 0460484109 a aby to bylo veselejší, tak se ani nedá moc nikde sehnat ..
pro ilustraci přikládám photo :)
-> krup: zažil sem podobnou věc nakonec sem hodil auto do šrotu
ale předtim sem zjistil že de napasovat jakýkoliv čerpadlo 1.8/1.9D peugeot/citroen
rozvody jsou snadný vačka M8 šroub, čerpadlo M8 šroub, klika se aretuje za startérem- je dobrý ho vyndat 8mm vrtákem 



Kluci, prosimpěkně, berlingo / xantia / partner / xsara a co já vim ještě, 1,9d, 50kw, rv97..
Popřebuju poradit se vstřikovacim čerpadlem: když do toho dostanu naftu "manuálně", tak ji pustí do spalováků, ale samo si ji nevezme (cesta z nádrže průchozí - ověřeno i zapojením "na přímo").
Dle informací, co jsem zatím našel má tenhle krám (bosh) podávací čerpadílko, které je součástí tělesa čerpadla a rádo se přidírá. Může to být něčím jiným? (IMO dávno vystříhané)
Máte někdo náhradní?
Koupil jsem Berlingo a ono to mrcha nejezdí
Popřebuju poradit se vstřikovacim čerpadlem: když do toho dostanu naftu "manuálně", tak ji pustí do spalováků, ale samo si ji nevezme (cesta z nádrže průchozí - ověřeno i zapojením "na přímo").
Dle informací, co jsem zatím našel má tenhle krám (bosh) podávací čerpadílko, které je součástí tělesa čerpadla a rádo se přidírá. Může to být něčím jiným? (IMO dávno vystříhané)
Máte někdo náhradní?
Koupil jsem Berlingo a ono to mrcha nejezdí

-> ZdeněkH: ja mam socana s nejvyssi moznou vybavou a zatim si nestezuju tedy az na klasicky problemy s husima krkama :-D
A hlavně má jinak naprosté minimum elektroniky tedy problémů. Mínus je trochu ta bezpečnost. Není ABS, není airbag. Aspoň vím jak jednou hrdinky umřu. Nabodnut na volantovou tyč 

-> Bagrr- máma mele Emu: Právě ta cena byla velké plus
-> ZdeněkH: jo tak to je slusna cena... sice neco do ni jeste padne, ale jinak dobra cena...
-> Bagrr- máma mele Emu: Máš pravdu, ale dvojku nebo novější model bych nesehnal s tímto motorem s velkým kufrem a hlavně za tu cenu. 8000 mi přijde slušná cena. Hledal jsem už nějakou dobu a pořád jen nepojízdné vraky, bez stk a podobně
-> ZdeněkH: jj... zni to logicky :-) zlata dvojka a jednicky mam zato od roku 96-7, ktere uz meli zapojeni jinak a spinacka uz tolik netrpela...
Tak jsem si tak chystal jídlo a přemýšlel nad tou spínačkou a alarmem a napadlo mě proč ten alarm nejspíš nefunguje. Ze stejného důvodu jako topení. Ta pojistka a odbočka jsou na stejné větvi, která už samozřejmě nefunguje jako topení.
Bagrr- máma mele Emu 16.06.13 18:27:04 napsal:
→ ZdeněkH: zeby napajeni alarmu? :-D
btw tim ze natahnul novy napajeni k vetraku me jeste vic utvrzuje ze to bude
spinackou :-)
Hej hej s tím alarmem můžeš mít pravdu. Dneska jsem tahal z A sloupků kabely se snímači vnitřního prostoru a pod přístrojovkou vlevo od volantu byl na jedné záslepce vypínače udělána nějaká dioda plus jsem u pojistkovky našel nějaké kabely ukončené jen tak fastony. Jo a u motoru je siréna. Majitel říkal že alarm stejně nefunguje.
Hmm to by nebylo špatné pokud by to bylo spínačkou to bych měl dokázat splichtit. Jen najít správné kabely a konektor. Moc se mi v tom už dnes nechtělo hrabat, protože na co hrábnu to rozdělám a rozkuchám
→ ZdeněkH: zeby napajeni alarmu? :-D
btw tim ze natahnul novy napajeni k vetraku me jeste vic utvrzuje ze to bude
spinackou :-)
Hej hej s tím alarmem můžeš mít pravdu. Dneska jsem tahal z A sloupků kabely se snímači vnitřního prostoru a pod přístrojovkou vlevo od volantu byl na jedné záslepce vypínače udělána nějaká dioda plus jsem u pojistkovky našel nějaké kabely ukončené jen tak fastony. Jo a u motoru je siréna. Majitel říkal že alarm stejně nefunguje.
Hmm to by nebylo špatné pokud by to bylo spínačkou to bych měl dokázat splichtit. Jen najít správné kabely a konektor. Moc se mi v tom už dnes nechtělo hrabat, protože na co hrábnu to rozdělám a rozkuchám
-> ZdeněkH: zeby napajeni alarmu? :-D
btw tim ze natahnul novy napajeni k vetraku me jeste vic utvrzuje ze to bude spinackou :-)
btw tim ze natahnul novy napajeni k vetraku me jeste vic utvrzuje ze to bude spinackou :-)
A co má bejt kua tohle? Od spínačky jak jdou kabely a jedny z nich se mají fiknout a vpravit relátko je pouzdro na pojistku a nějaké tenké kabely bůhvíkam. Pardon za rozmazanou fotku
A tohle je zmržené napájení větráku topení. Konektory odpojené a napojené nové napájení
Dík kouknu na to. Mimochodem takhle vypadá xanta po prvním dni u mě
-> ZdeněkH: mno ono vetsinou to vypada ze je to manel ale panel to nejni :-) mno a motorek bude taky klasika zarezlej :-) a na xaklubu mas prvni odpoved :-D
Ještě hůůů jsem zapoměl nefunguje motorek zadního stěrače to mě taky čeká