že se ptám berlingo 2004 klima manuální, blbně větrák/regulace rychlostí,
někdy jdou všechny 4 a někdy se větráka ani nehne. na větráku uhlíky dobrý, motorek běží, přepínač zdá se též dobrý 6pinový konektor 1/4 3v. 5 kostra. 6 osvětlení
je problém v regulaci co je u motoru (4 kable, nejspíš tepelná pojistka - pruchozí bez vad), jě tam jěště nějaký relé? děkuji
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> spartra: jj, je to maličko tragický právě v motorech, fakt škoda, že tam nedávaj třeba dvoulitrovýho Hada, ale vrcholem je stále 1,6ka... a je to přesně jak řikáš, když trefíš dobře a ve vhodnou chvíli, tak se třeba zadaří i za rozumnou cenu...
-> VeTeV 04.01.14 18:01:44: on byl docela cenovej rozdíl dealer od dealera i třeba 50t. kč + ti k tomu dali jěště nejaký drobnosti kolem 5t. kč.
Pokud měli nějakou předváděčku v dobrým stavu, potřeboval prachy asi je schopnej udělat cenu.
šak to bylo dodávkový auto 1 model tuplem, faceliftovanej už je na tom líp a 2 už je zas ochlup dál.
taky je to krabice něco váží s benzínovou 1,6 16v s 80kw se dá jet svižně, sneslo by to nějakýho poníka nebo krouťák navíc, maličko mě tam štve poskládaná převodovka.
máš po cestě v mnichovicích dealera citroen
-> U-Geen 04.01.14 17:38:49: spíš prvořadě užitkáč
Pokud měli nějakou předváděčku v dobrým stavu, potřeboval prachy asi je schopnej udělat cenu.
šak to bylo dodávkový auto 1 model tuplem, faceliftovanej už je na tom líp a 2 už je zas ochlup dál.
taky je to krabice něco váží s benzínovou 1,6 16v s 80kw se dá jet svižně, sneslo by to nějakýho poníka nebo krouťák navíc, maličko mě tam štve poskládaná převodovka.
máš po cestě v mnichovicích dealera citroen
-> U-Geen 04.01.14 17:38:49: spíš prvořadě užitkáč

-> VeTeV: to vypadá hodně dobře...
-> Bagrr- máma mele Emu: je to takovádle vyfikundace, mlžeš to otočit opačně, takže to nevadí a vozíš to pořád sebou...
-> VeTeV: Čéče co jsem jezdil s první a druhou (nejspíš druhá) generací berel, tak si na to nemůžu stěžovat :-) Naložit to je umění :-) A panorama mi nikerak nevadila :-) Ale to jak říkáš ty s time tyčema zní lákavějš :-) Každopádně berlu či parťase schvaluju :-) Btw C8 biturbo Hada bych si taky nechal líbit... svezl jsem se s tím, a je to nehoráznej tahoun a v autě místa na rozdávání :-) Mnohem praktičtější jak konkurence (sharan apod krabičky :-)) a hlavně i při třetí řadě sedadel je tam furt nějakej kufr :D
Jinak ohledně mýho sráče, barva jest stále nerozhodnutáí :D Nějak mi utkvěla signální oranžová, kawasaki zelená a nebo black&white Každopádně na haupně bude maskot :D
Jinak ohledně mýho sráče, barva jest stále nerozhodnutáí :D Nějak mi utkvěla signální oranžová, kawasaki zelená a nebo black&white Každopádně na haupně bude maskot :D
-> spartra: musej prodávat, brácha spolužáka ze základky si ho půl roku zpět koupil novýho, ještě jim dal starýho Megana a ukecal strašno slevy a cpali mu spousta věcí navíc...ale nemá právě tu panoramu, ale klasikýho jen skoro v plný palbě díky haldě nějakej balíčku, který měl nějakej skladovej referenční vůz. Nicméně oproti panoramě má vevnitř takový dvě tyče na třeba lyže apod. a nemusíš to hrkat na střechu a přišlo mě tohodně praktický.. Jinak jel jsem s tim a je to takový proste polododávkový auto s Francouzskejma kořenama, ale mě se tolíbí :-) Není to trhač, ale taková krabička pro dědky
-> U-Geen: ty vole je to pididodávka za pár kaček
-> U-Geen: ty vole je to pididodávka za pár kaček

-> VeTeV: aha... francouzsky auto :-)
-> VeTeV 04.01.14 13:55:41: kára na postrk dobrý, máme 1 faceliftovanou 2004/5 1,6 16v benzin, jezdíma za ca 10l lpg, známej má to samý s panoramou, nejsem moc sluníčkovej, díky tomu je vzadu odkládací prosotor nad hlavama, viz i foto, ubíra to vejšku, pokud povezš něco na knap tak tě z toho mrdne
3/4 hodiny překládání
zas ten 2 model mě přijde opticky o chlup širší ale zase nižší
snad už vylepšily neduhy ty 1 řady
cena je nějaká divná, když jsme se ptali bez koruny v kapse, po pár dealerech tak nová 2 byla za ca 320 kaček teda 1,6 16v benzín
teď maj nějakou akci syčáci www.akce.citroen.cz/

zas ten 2 model mě přijde opticky o chlup širší ale zase nižší


cena je nějaká divná, když jsme se ptali bez koruny v kapse, po pár dealerech tak nová 2 byla za ca 320 kaček teda 1,6 16v benzín
teď maj nějakou akci syčáci www.akce.citroen.cz/
-> U-Geen: prave mam dojem ze je tam picu :-)
-> VeTeV: tak snad je tam nejaka clona ne? :)
-> VeTeV 04.01.14 15:26:17: penoráma je super vec , pokiaľ je potichu a nehrkoce a nerezonuje
-> U-Geen: ty vole a vypali me to mozek z hlavy ne ? 

-> VeTeV: proc ne panoramaticka strecha? na subarku mam taky je to to bomba :)
-> Bagrr- máma mele Emu: to jsem zvědavej, co zo tho vypadne - barva bude ve finále jaká?
já už jsem hlavou v oblacích a začínám spřádat plány na nástupce, kterej by měl přijít někdy v listopadu/prosinci...
asi sou tři kandidáti - Berlingo, C4 Grand Picasso a nebo C8... nakonec stejně skončim u berly, neb já stejnak auto mám jen jako dodávku, tak bych se konečně našel - něco jako todle by se šiklo, jen ta panoramatická střecha teda nevim - auta.yauto.cz/citroen-ber lingo-1-6-hdi-81kw-exclusi ve-1269087.html
já už jsem hlavou v oblacích a začínám spřádat plány na nástupce, kterej by měl přijít někdy v listopadu/prosinci...
asi sou tři kandidáti - Berlingo, C4 Grand Picasso a nebo C8... nakonec stejně skončim u berly, neb já stejnak auto mám jen jako dodávku, tak bych se konečně našel - něco jako todle by se šiklo, jen ta panoramatická střecha teda nevim - auta.yauto.cz/citroen-ber lingo-1-6-hdi-81kw-exclusi ve-1269087.html
činnost, kterou absolutně nenávidím... Piplačka... Nanesem kit, lehce zbrousíme a hned je tu lavor, támhle boule... Tak další vrstva a je to hned naopak.... Kva jak já tohle nenávidím...
-> Max: Mám Lexii 3(citroen) a Peugeot planet 2000 oboje dohromady stálo 3tis.
www.servisobchod.cz/produ cts/lexia3-pp2000
Rencky nedělám tak nevím...
www.servisobchod.cz/produ cts/lexia3-pp2000
Rencky nedělám tak nevím...
-> Max: texa to uni ale 60 tkč bude asi moc 

zdravím všechny, chci se zeptat jestli někdo máte nebo znáte diagnostiku na frantíky.
většinou je PSA a renault zvlášt, ideálně bych chtěl laitky řečeno jednu krabičku která umí oboje. Na žádný velký akce to nechci, klasický v ěci načtení/smazání závad, základní nastavení, nakodování vstřiků a tak. Většinou dělám koncern,ale občas nějakej francouz přijede...
díky
většinou je PSA a renault zvlášt, ideálně bych chtěl laitky řečeno jednu krabičku která umí oboje. Na žádný velký akce to nechci, klasický v ěci načtení/smazání závad, základní nastavení, nakodování vstřiků a tak. Většinou dělám koncern,ale občas nějakej francouz přijede...
díky
Všem chci poděkovat za rady - porady co kde a jak. Chtěl jsem sehnat díly v CZ, ale vytočilo mě opět chování prodejůc zde v CZ...
1. Prodejce inzeruje díly které nemá. Chápu to třeba u staršího inzerátu, ale je běžné, že inzerát je podaný čerstvě a stejně prodejce díly nemá.
2. Cena dílů a jejich stav. Nesháněl jsem tak aby to bylo co nejlevnější, chtěl jsem pěkný stav odpovídající autu a tímpádem jsem byl ochoten si za to připlatit - nespokojenost.
Takže nakonec to dopadlo tak jak jsem si myslel. Sednul jsem do auta a zajel do PL do místa kde více-méně seženu vždy vše. Trochu mě překvapilo, že 5-let staré auto je pro ně starý krám na který skoro nic nemají.
Resp. tedy na vrakáčích, kde se věnují jen rozebírání a rozprodeji vozidel. Takže nakonec došlo na nákup nových dílů, které samozřejmě na opačné straně čáry vyšly na úplně jiné peníze než u nás. Každoápdně díky všem. 
1. Prodejce inzeruje díly které nemá. Chápu to třeba u staršího inzerátu, ale je běžné, že inzerát je podaný čerstvě a stejně prodejce díly nemá.
2. Cena dílů a jejich stav. Nesháněl jsem tak aby to bylo co nejlevnější, chtěl jsem pěkný stav odpovídající autu a tímpádem jsem byl ochoten si za to připlatit - nespokojenost.
Takže nakonec to dopadlo tak jak jsem si myslel. Sednul jsem do auta a zajel do PL do místa kde více-méně seženu vždy vše. Trochu mě překvapilo, že 5-let staré auto je pro ně starý krám na který skoro nic nemají.


pánové, že se ptám, po kolika km se měnej rozvody? zx 1,9d, berlingo 1,6 16v
Já mužu doporučit na francouzký sráče,nyní i VW... www.vrakovistekasperky.cz
/ super jednání super ceny.Leč pro 90% lidí dost z ruky...ale myslím že i posílá.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: zkus zavolat tady www.podgor.pl/index-1.htm
l , není to daleko a už jsme tak nakupovali na C4 i C-Crossera nějaké věci a když neměli, tak nachystali, na Allegru už mají jen věci na nové C3, ale na staré asi už necpou na net, radši zavolat allegro.pl/shop.php/Show?
string=cit... , ta tvoje už pro ně bude "outside bussines" , tak to bude asi i levné, není u nich problém starší díl ve "tvé" barvě
(zadní vrata na xsaru break za 1500,- Kč kompletní včetně stěrače, skla, tapecu a brzd.světla, ne jak u nás holý dojebaný plech bez jediného plastíku za raketu...)

-> VeTeV:
-> Bagrr- máma mele Emu:
Díkes. Zatím jsem obvolal pár inzerátů a docela mě prodejci baví. Inezrujou náhradní díly a nikdo je nemá - prý za týden, za 2 dny a tak...
-> Bagrr- máma mele Emu:
Díkes. Zatím jsem obvolal pár inzerátů a docela mě prodejci baví. Inezrujou náhradní díly a nikdo je nemá - prý za týden, za 2 dny a tak...
asi nejlevnější a to co jsem v pátek objednal bylo v úterý ráno doma :-)
www.autodilyparts.cz/tecd oc
www.autodilyparts.cz/tecd oc
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: hele já dost kupoval vždy díly od Boba - www.autodilyhulin.cz./ Byla s nim docela vzdy dohoda a mel dobrej pristup, ale jestli ma tydle veci netusim?
cece rozvody sem zatim delal jen u 2.0 8V a tam mi mekanik rek at se vyseru na aretaci a udelam to od oka... Prvni pist do hu a vacky na nem do strihu a nasadit remen :-D A svete div se, kdyz jsem to delal na aretaci, tak se mi to potkavalo a kdyz jsem to udelal jak mi rekl, tak to fungovalo na prvni dobrou a motor slapal jak svycary :-D
spojka = prevodovka ven...
spojka = prevodovka ven...
-> spartra 10.10.13 21:25:18: u 1.9d je to snadný za startérem (je lepší ho vyndat) je díra na 8mm kolík, vačka a čerpadlo se aretuje 8 šroubem 

že se ptám, když dělate spojku zx 1,9d - berlingo 1,6 16v daváte převodovku pryč?
jakej je postup u rozvodů? zakladní nastavení, kolík pro dolík a tak
jakej je postup u rozvodů? zakladní nastavení, kolík pro dolík a tak
-> Jarda/felda: kamarád ho měl, zprvu dal nové těsnění, přetlakovat a srovnat hlavu, pak dal i "novou" hlavu, nakonec měnil blok, do té doby mu to vždy do 5000km fouklo...
ax 1.4d tlakuje sundal sem hlavu - rovná, těsnění nevypadá špatně co s tim ? křivej blok ?
ax na to prej trpěli, jak se to uvařilo hned se zkřivil blok
ax na to prej trpěli, jak se to uvařilo hned se zkřivil blok

Tak kolegovy umrelo vysokonapetovy trafo na xenon v P308. Nevite jsou leva vs prava strana stejny? A kde to splasit? V P to sice umeji ale se slevou skoro za 10klacku.
EDit: tak to vypada ze jina varianta nez nove v P asi ani neni takze dava dohromady 10-ku.
Ja ho varoval kdyz to kupoval.
EDit: tak to vypada ze jina varianta nez nove v P asi ani neni takze dava dohromady 10-ku.
Ja ho varoval kdyz to kupoval.
-> MerHanz: Petr to rozdělal, vyčistil, promazal a zatím to chodí.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tak už jsi to pokoumal ??? Oni se celkem často přidíraj potvory. Většinou tomu předchází hlučnej chod v malejch otáčkách
Uvidíme ve čtvrtek, díky za rady. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pokud je zadřený dá se opravit.. Vyměnit pouzdra a promáznout. Pokud je spálený tak sháněj jiný..
A dá se to opravit nebo musím schánět nový?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zadrety motor ventilatoru, alebo prerazene vinutie.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Podle mě bude ten ventilátor přidřený..
Poradí mi prosím někdo s ventilátorem topení na 306?
Včera při cestě tam fungoval a při cestě zpátky nastartuju a ventilátor neslyším... zahýbu kolečkem (je to ten s plynulou regulací) a nic.
Dneska kontrola všech pojistek, někde jsem našel že je na něj relátko první zprava v horní řadě v pojistkovce pod volantem, taky OK (zkusil jsem ho i prohodit s jiným).
Pak jsem rozdělal ten kryt pod palubkou před spolujezdcem a došel si pro multimetr. Jestli jsem to správně pochopil, tak se to reguluje tím, že tam jde z jednoho drátu 12V a z druhýho něco proti a výsledek napájí větrák proti kostře (třetí kabel). To podle měření funguje, ale netočí se.
Všimnul jsem si ale, že když to nechám zapnutý, tak se kabel, konektor a těleso větráku zahřívají (procházejícím proudem?).
Napadá někoho, kde je příčina a nějaké řešení?
Díky.
Včera při cestě tam fungoval a při cestě zpátky nastartuju a ventilátor neslyším... zahýbu kolečkem (je to ten s plynulou regulací) a nic.
Dneska kontrola všech pojistek, někde jsem našel že je na něj relátko první zprava v horní řadě v pojistkovce pod volantem, taky OK (zkusil jsem ho i prohodit s jiným).
Pak jsem rozdělal ten kryt pod palubkou před spolujezdcem a došel si pro multimetr. Jestli jsem to správně pochopil, tak se to reguluje tím, že tam jde z jednoho drátu 12V a z druhýho něco proti a výsledek napájí větrák proti kostře (třetí kabel). To podle měření funguje, ale netočí se.
Všimnul jsem si ale, že když to nechám zapnutý, tak se kabel, konektor a těleso větráku zahřívají (procházejícím proudem?).
Napadá někoho, kde je příčina a nějaké řešení?
Díky.
-> Bagrr- máma mele Emu 22.07.13 20:18:58: kva jsi blbej ze si se do toho rizeni poustel... jezek v kleci hadr a jako bonus trubkohadice in da prd*l.... a novy rizeni tam dostat no je tam tak z pulky a dal nende... jo asi bude muset rameno dolu a snazsi to bude od ridice...
Ty jo nikdy bych neřekl, že studeňáky na přístrojovce tak potentujou tachometr. Do víkendu zlobil čím dál víc ani pomlácení už nepomáhalo a jezdil jsem naslepo jen podle otáčkoměru. No tak jsem se o víkendu nasral budíky vytáhl a dle fotky jsem si našel špatná místa a proletoval to a přidal trochu cínu a ejhle dneska budíky fungují celý den.
-> Pavel P@nkáč: Jo točí se pořád. Dneska jsem zjistil že od toho rozvodu + nad ŘJ ten kabel ke startéru byl nějakej špatnej. Dycky když jsem za něj zatahal tak to chcíplo a začlo takhle blnout. Udělal jsem jinej, i k altiku. Relátko už necvaká ale pořád to strašně chcípe. Tak uvidim co zejtra ještě s tim no.
Keď sme pri renaultoch , mne nechce štartovať scénic , 1,9 dTi 72kw , ráno prídem k autu a naštartujem až na 4.-5. pokus , potom už chytá fajn.. po dlhšej dobe jak stojí tak nechce chytať
( nafta nepadá , točí to ako keby naprázdno a po neurčitom pokuse chytí na brnk )
( nafta nepadá , točí to ako keby naprázdno a po neurčitom pokuse chytí na brnk )
-> Petr Volfik: a cerpadlo se toci furt kdyz ho podrzis? jestli ne tak ho zkus na primo...
-> Nwkt: To jsi mě potěšil.

-> Petr Volfik: Nevim, to jsou francouzi, tam může bejt vyhořelý ovládání levýho zadního okýnka a bude to dělat tohle