-> Athlonek 23.03.17 22:30:11: podle jakýho katalogu? Když zkouším po internetu hledat číslo dílu a jeho použití, tak mi to Sharana píše.
-> Milan 136 23.03.17 22:42:55: kde k nim přijít? musím už si něco postahovat, bez toho je to vždycky práce nahovno a půl informací.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> vhml: nebude to treba v jednotce? To ny chtelo projet schemata a bylo by jasno
-> vhml: Podle katalogu to taky žádný nemá.
-> Athlonek 23.03.17 19:01:02: na filtru jako u oktávky není. A svazek od cívek vede někam do ztracena pod motor 

-> Jarda/felda: ja splasil tohle a jezdilo nandany. Asi hodinu jsem to vyndaval a navic bylo nabourany jeste. Z haku jsem oklepaval asi 3mm vrstvu rzi
-> Milan 136 23.03.17 19:59:14: já když ho chtěl rozhejbat tak při klepání padali kusy rezu
stejně ale musim koupit novej domeček protože ty pitomci si nechali namontovat bajonetový tažný a pak ho nikdy nepoužili






-> Milan 136 23.03.17 19:59:14: beztak ma to sere
-> suri 23.03.17 10:20:02: nebyl nějak čas na to
-> Jarda/felda 23.03.17 12:27:44: nasrat
tohle jsem odkládal asi půl roku. Hrozná práce
-> Jarda/felda 23.03.17 12:27:44: nasrat

-> vhml: A koukal jsi na těleso vzduchového filtru, zda tam nemáš zapalovací modul? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/4d0905351-zapalovaci
-modul-1-8t-huco-25400.htm
l
-> Jarda/felda 23.03.17 12:47:20: takže ji zas s díky vrátím
Jak to vůbec vypadá vevnitř, nenašel jsem žádný schéma v řezu.
Potom mi ještě napadá, jestli mi neblbne výkonovej člen zapalování. Ale za boha ho nemůžu nikde v Sharanu najít. Přitom podle použití dílů by v Sharanu měl být. Cívky mám na hlavě šroubovací. Ty by to neměly mít v sobě jako ty co jsou jen násuvné.

Potom mi ještě napadá, jestli mi neblbne výkonovej člen zapalování. Ale za boha ho nemůžu nikde v Sharanu najít. Přitom podle použití dílů by v Sharanu měl být. Cívky mám na hlavě šroubovací. Ty by to neměly mít v sobě jako ty co jsou jen násuvné.
-> vhml 23.03.17 12:35:44: klasická N75 je ta co máš pujčenou
ta je stavěná na podtlak s tou to fungovat nebude


-> Jarda/felda 23.03.17 12:31:53: to je otázka, co je podle tebe klasická N75
Já mám v autě tuhle, kde je permanentně přetlak, který otevírá wastegate a otevřením ventilu se ufoukne a wastegate přivře.

Já mám v autě tuhle, kde je permanentně přetlak, který otevírá wastegate a otevřením ventilu se ufoukne a wastegate přivře.
-> vhml 23.03.17 11:34:49: klasickou N75 na přetlakem řízenej obtok nepoužiješ 

-> Nwkt 23.03.17 11:20:13: jenže já tam žádnej EGR ani podtlak nemám. Namísto modrejch čar mám tlak z turba. A nemůžu nikde najít řez tímhle ventilem, abych vědlě co mi to jak spojuje.
Jsou pro 1.8T záměnný ventily N75 s různejma designama? Mám v autě N75 s vývodama do T data.motor-talk.de/data/.
../n751-918053574156136461
6.jpg
Půjčenej mám N75 s třema vývodama rovnoběžně z dieslové oktávky. www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1h0906627a-ventil-n7 5-oe-4361.html
Chápu to dobře, že u takového ventilu napojím hadičky od baňky a od tlaku turba na ty spodní vývody a atmosféru na tu jak je vejš?
Půjčenej mám N75 s třema vývodama rovnoběžně z dieslové oktávky. www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1h0906627a-ventil-n7 5-oe-4361.html
Chápu to dobře, že u takového ventilu napojím hadičky od baňky a od tlaku turba na ty spodní vývody a atmosféru na tu jak je vejš?
-> Milan 136 23.03.17 10:13:08: Pekné , bočnicu si pozeral?
-> suri: hlavne ten desnej hluk, co to vydava....
Zas jsem trochu pokrocil
Zas jsem trochu pokrocil

-> Milan 136: Jebe sa to celé
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Ale kluci trochu přeháněj, myslím, že mu to nehořelo, jen se zkroutil zadní podspoiler a asi i vana v kufru.
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Jestli myslíš to co já, tak to byl Ondra4x4, je tam od vás. A takhle mu to vylepšil autorizák, nechci nikomu křivdit, ale tuším Klokočka
Byl z toho pak dlouho nějakej špatnej, a když už mu to konečně dali dohromady, tak někde nadejchal a dal řidičák na půl roku do čistírny
-> palinator 20.03.17 21:15:45: Musíš tomu pomoct troškou benzínu



-> palinator 20.03.17 21:15:45: Musíš tomu pomoct troškou benzínu

-> saskyn2 20.03.17 21:06:01:
Jinak na tý 2,2 HDI P607 se regenerace nepovedla, protože tam byl už v prdeli katalyzátor a filtr se nedokázal ohřát, na měřáku ukázal tušim nějakejch 350 °C.
Jinak na tý 2,2 HDI P607 se regenerace nepovedla, protože tam byl už v prdeli katalyzátor a filtr se nedokázal ohřát, na měřáku ukázal tušim nějakejch 350 °C.
-> saskyn2:
Příjmení ještě lepší.
-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:
Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou.
Že bych se zkusil domluvit na brigádičce pro školu, že budu jezdit s pravostrannou Octou po nádvoří se zataženou ruční brzdou 20 minut? 
Příjmení ještě lepší.

-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:
Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou.


-> saskyn2: nějak takhle vypadala regenerace ne ducátu, vejfuk červenej .... jak to má vejfuk dolu tak asfalt bublal jak to asi 15 minut točilo na plnej céres 

-> Milan 136: Na vw clubu někdo psal, že mu to udělali na zvedáku a pohořelo pár plastů 

-> Nwkt: na zvedaku to taky neudelas, bez zateze tam nejsou teploty...
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super

-> Milan 136: pekné , tu dnes len jedna pumpa CUSB a preplach , a bežné veci
-> palinator: Blbý no
Jestli je napadne to udělat na zvedáku, tak to natoč
ale předtím ještě zavolej hasiče 





-> Milan 136: -> Nwkt:
Takže se školní OII RS TDI-PPD budou mít docela srandu udělat regeneraci, když je to auto bez papírů.
Takže se školní OII RS TDI-PPD budou mít docela srandu udělat regeneraci, když je to auto bez papírů.
-> vhml: kterou? Jako že podtlak co jde k němu ze sání?
-> palinator: to ne. Do EA 189 to šlo dělat pouze za jízdy, u EA 288 to jde dělat na místě. Zvýšené otáčky, pomalu až benzinový chod kvůli předvstřiku a nic nehoří a nelítá z toho
-> Milan 136 20.03.17 20:28:10: Že se u toho stojí před barákem s hasičákem v ruce a motor během několika minut postupně přechází mezi 3000-4000 ot./min, přičemž každou chvíli vyplivne ven oblak sazí, celý auto smrdí spáleninou a pod autem se taví asfalt.
A pricina. Byly otrepeny hrany zubu, tak jsem tam dal i rozvodak
Dotaz na 1.8T. Hadička od Blow off do sani. Když zkusím nasát tak podtlak neudělám. Předpokládám poruchu. Ale kdyz do ní zkusím fouknout tak to nejde. Rozumíte tomu někdo?
-> palinator: co má na mysli? Moc komický mi to nepřijde...
-> palinator: Co myslíš komický? Komický je pokud někdo zapne jídzní regeneraci během stání 
