skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Zeke-ten šestý: 71 bude na vrtání 68, takže 1000, 100 a 105, 73 bude na vrtání 72, takže 1100, 110, 120.
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:12:40: 6205 vlečka malé ložisko, DAS - Dačické Strojírny (originální výrobce kuláků pro škodovky až po Felicii - Oct a Fab nevím, možná také?), tyto jsou buď na škodovky s motorem vzadu, nebo Fa (z fotky nepoznám - liší se šířkou konusu a závitem).
Táhla stěračů 742 do modelu 85
Táhla stěračů 742 do modelu 85
-> stepan: a to zabalené a ty dole 120ca?
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:24:52: Nahoře fa/fel/fab, vpravo 130.
A ještě těsnění pod makovici,
2x s průměrem 71mm
1x 78mm
1x 73mm
1x77mm
pokud sem to změřil správně :D
2x s průměrem 71mm
1x 78mm
1x 73mm
1x77mm
pokud sem to změřil správně :D
-> Zeke-ten šestý: Ložiska vnitřní na vlečku myslim.
Tak, něco netuším :D
na těch táhlech je číslo 113 930 222, na kulakach je DAS, co to je zač?
a ložiska ZVL 6205 jsou kam?
na těch táhlech je číslo 113 930 222, na kulakach je DAS, co to je zač?
a ložiska ZVL 6205 jsou kam?
-> 136rapid: fav/fel originál
ma niekto skusenosti s týmito ojnicami kamarat ich našiel doma na obale píše original ojnica malo by to byt na škodu 120
tohle je kilo...
-> m8rinek: To jsem si nevšimnul, pravda. Ale zase má dlouhou vnitřní výztuhu. Vím, že první kila ji neměly. nevím jak eRka.
-> Eidy: Nemá svislý žebrování, takže pokud to bude erko tak opravdu první... Případně první kilo pokud bude žlábek ,,špatně,,.
-> nedeto: žlábek tam asi je a výztuha je přes celou výšku čela, tudíž hádám pozdější model eRka.
-> nedeto: blbá fotka... dej fotku žlábku u zámku z boku
-> Pavel P.. 15.03.15 20:13:47: Vidis prez ten metr jsem si toho hned nevsiml!
-> Pavel P..: jo drazkovani se mi taky zdalo nejaky jiny, ale jeste jsem to neporovnaval. skoda
-> OJOUCH: neřekl bych... koukni na drážkování, troska má míň a jiný profil drážek.
tohle je na žigula.
tohle je na žigula.
-> Vojťas 15.03.15 20:05:43: rekl bych 1203
-> Kadelus: Škoda, ty moje mají ten plast takovej dost ošklivej mramorovanej a ještě oklepanej..
-> Kadelus 15.03.15 13:21:39: Stejný pásy mám ve svém MBčku 05/1968 

Zbavovat se jich nechci. Třeba se mi ještě hoděj.
Ne jsou to tříbodový.
No je fakt že ta látka je opravdu zvláštní....
Ne jsou to tříbodový.
No je fakt že ta látka je opravdu zvláštní....
-> Kadelus 15.03.15 13:21:13: Jedna z možných variant, přelom éry 1000/100 - měl jsem je v MB 08/1968 při pořízení.. existujou minimálně ještě v bílým a černým provedení a je to atypická látka, která se dá obarvit barvama na vlnu / bavlnu.. Možná bych měl lehce zájem..

-> Kadelus: To je břišní?
Chlapi, našel jsem toto ve skříni - kam by se mohly ty pásy dávat?
-> Martin14: Kolem tisícovky...
Kolik může mít cenu originální Mkový přední podběh? Díky
-> Zeke-ten šestý: Mě zas tenhle volant vždycky připomene třírameňák z Porsche 924. Takže už víme, že porsche 924 má volant z favorita a expanzku ze 742. 

-> David.: jo dik, tak jsem koupil spravne
-> Tomaso435: tak to zahazovat nebudu

-> Tomaso435: tak to zahazovat nebudu

-> m8rinek: Díky
-> J.T.: 135
-> Zeke-ten šestý: termostat na motor 135/136 originál,ale kdo to dělal...
-> Bukaj:
Na ten volant náhodou tip výbornej - pamatuju že (asi) Balcancar elektrickej měl design volantu obdobnej - jen byl pouze 2-ramennej.


-> Bukaj: nebude. je to trw sportovní volant pro fávo.
-> Zeke-ten šestý 13.03.15 15:28:30: Takhle vypadaly polské termostaty na MB/kila, jen s patřičným rantlem a nejsem si jist tím "logem".
-> Zeke-ten šestý 13.03.15 15:30:08: Nebude to z nějakého vysokozdvižného vozíku, nebo jiného stroje? Nebo třeba na golfové vozítko...
-> Zeke-ten šestý 13.03.15 15:30:08: Nebude to z nějakého vysokozdvižného vozíku, nebo jiného stroje? Nebo třeba na golfové vozítko...

a jeste tu mam folant, co je to zač?
z druhý strany je číslo: 443 821 120 707
a CZ
z druhý strany je číslo: 443 821 120 707
a CZ