skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> StepaNoFUN: presne tak . Mam na rapide hlboku z gls . Aj s 5 riadkovym chladicom tam mam cca 4,8L
-> Eidy: LS měla určitě hlubší. Taky se do ní i bez chladiče vešlo myslím 4,5L oleje.
-> Jozka: No jasně. Byly 2 hloubky olejových van. To by mě nenapadlo.
-> Eidy: ryska je posunutá o 27mm
-> stepan:
Takže keď vyjazdím z motora na dialnici 1,5-2l oleja tak mám použiť tú dlhšiu
-> Jozka: Je to možné,hovoríš že u 100/110r(plech a hliníková vaňa)je mierka rovnaká?
-> stepan:


-> Jozka: Je to možné,hovoríš že u 100/110r(plech a hliníková vaňa)je mierka rovnaká?
-> isti: Není ta delší delší užovková pro hlubokou hliníkovou vanu ? MB a kila měly stejný měrky pro plech i hliník, ale užovčí 120L/LS je určitě jiná, než socková - neporovnával jsem sice nikdy, ale vím, že si musím dávam majzla, abych nezaměnil..
-> isti: Když máš málo oleje, tak dáš tu delší. 

-> isti 08.04.20 22:09:24: Rysky mají stejně?
Ak nikto nevie nič o tomto -> isti 05.04.20 20:16:18: tak niečo iné.
Mierka oleja ala s100,prečo je jede kratší ako druhý?(alebo naopak
)
Mierka oleja ala s100,prečo je jede kratší ako druhý?(alebo naopak

Super díky. To jste se dostali dál jak já v tom hledání.
-> Eidy: Oba inzeráty jsou z Nového Zélandu. Můžou to bejt trochu jiný Fordy.
-> Eidy 07.04.20 10:51:28: ten ford ked si pozres tak na pristrojovku podobnu, avsak nie je to tato. Tiez som si ten inzerat uz vsimol a hladal som fotky.
-> Mejot: Aspoň víme, jak to má asi vypadat. Jen pořadí budíků je přehozené, jinak to souhlasí.
www.postwarclassic.com/25 3419-smiths-dashboard-inte rior-for-a-variety-of-brit ish-cars
Tak prej Ford. I když se mi nedaří najít stejnou palubku.
www.postwarclassic.com/25 2169-ford-dashboard-interi or-for-ford-gb
www.postwarclassic.com/25 3419-smiths-dashboard-inte rior-for-a-variety-of-brit ish-cars
Tak prej Ford. I když se mi nedaří najít stejnou palubku.
www.postwarclassic.com/25 2169-ford-dashboard-interi or-for-ford-gb
Mě jako první napadl Austin Champ - ale vedle jak ta jedle..
Tak stále nic
Design odpovídá 50. - 60. letům, Toyota Land Cruiser z té doby měla podobné uspořádání přístrojů, ale z té to není...

Design odpovídá 50. - 60. letům, Toyota Land Cruiser z té doby měla podobné uspořádání přístrojů, ale z té to není...
-> Mejot: Jediné, co jsem (zatím) vygooglil, je sice pokrok, ale nic to o původu neříká...
www.postwarclassic.com/25 3419-smiths-dashboard-inte rior-for-a-variety-of-brit ish-cars

www.postwarclassic.com/25 3419-smiths-dashboard-inte rior-for-a-variety-of-brit ish-cars
-> MOLSO: Tak inak,vnútorný priemer 232mm je nový typ?
Pítám sa preto lebo ten istí priemer som nameral na zotvačníku zo 105-ky(180mm) a na zotvačníku z favorita.
Pítám sa preto lebo ten istí priemer som nameral na zotvačníku zo 105-ky(180mm) a na zotvačníku z favorita.
-> isti: 180 veniec ma malý vnútorný priemer
Ludia,veniec pre 180/190mm zotrvačník sa líší vnútorným priemerom?Aký priemer má veniec pre nový typ?
-> dragon_cb_cz: díky pane...
-> Lůďa: 120LS a 110R/LS hlavy jsou plně zaměnitelné. Ale tu s bílou slepičkou si určitě lidi budou cenit víc...
-> Bukaj: Výborne
tak to môžem naskladniť


-> isti 30.03.20 09:42:03: Rapid 100%

-> James1991: Že by hocikam kam pasuje?

Sedan lišty sú u držiakov sedačiek vyrezané,tieto sú ohnuté nahor.
Vie mi niekto povedať s istotou či tieto lišty(u kobercov) sú naozaj na rapida?
Celková dlžka je 87mm,štyry diery na uchytenie,vzdialenoť medzi dierami od predu smerom dozadu 27,5mm 28,5mm 26,7mm
Celková dlžka je 87mm,štyry diery na uchytenie,vzdialenoť medzi dierami od predu smerom dozadu 27,5mm 28,5mm 26,7mm
-> Bukaj: Neviem ako je to riešený u 1203 ale je to možné.
-> isti: Třeba na tyto manžety - delší je delší a kratší je kratší, než 1000/100/105/120...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2363,manze...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2363,manze...
-> isti 29.03.20 22:27:49: Ty delší budou asi na 1203 nebo Octavie apod, ne?
U krátkých nie je až taký markantný rozdiel ale je.U najkratších vychádzá skrutka na poslednú dieru čo asi nie je OK.
Kto má prehlad v sponách manžety kyvadlovej nápravy?Zistil som že mám doma s rôznou dlžkou.
-> Bukaj 29.03.20 13:54:29: diiiiky mocc
-> Lubes120 29.03.20 13:14:41: Ty ojniční jsou pro škodovky 3. výbrus a ty hlavní také 3. výbrus Škoda 100/110 a předpokládám, že by mohly být stejné pro 105/120?
Vie niekto poradit podla cisiel ake su toto ulozenia? Vacsie na kluku zrejme 6161241M nad tym 1 78 a mensie asi ojnicne 12441916 a nad tym cislo 388ZVL
-> ZdrubT: Tak nějak. Prostě je to pohledově úplně stejné čidlo, jen místo 95 je na něm vyraženo 85

-> Bukaj: Jako že sepne v 85 a vypne v 80?
-> Bukaj: To bude můj případ, pokud ten "semieliptickej"
; původní spínač přežil do roku 83, tak je tam ještě teď
.
Nu, kdybys narazil, odlož - sice naprosto netuším, kdy do toho chlazení půjdu a co by pro mě bylo lepší (na 90-100° jsem se dostal po letech až loni, když selhávalo ukostření), ale možnost volby se vždy hodí.

Nu, kdybys narazil, odlož - sice naprosto netuším, kdy do toho chlazení půjdu a co by pro mě bylo lepší (na 90-100° jsem se dostal po letech až loni, když selhávalo ukostření), ale možnost volby se vždy hodí.
-> isti 22.03.20 20:50:36: Je to síce origo katalyzátor, ale určený pre dodatočnú montáž pre karburátor (pozor, nie pre ecotronic), takže zvody nemajú ani maticu na lambdu.
-> Jozka: TH460 byly celkem průserové a ještě jsem se nesetkal s autem, které by mělo tento původní bazmek a zároveň tento bazmek byl funkční. Ale kdybys potřeboval, tak bych ještě možná někde vyštrachal TH470 85° ...
-> ZdrubT: Ani já ne, na užovku bych uvítal původní "neválcového těla" TH460 a taky mám jen tyhle, nebo dokonce i jeden, značenej 97 / 91 (vzhůru nohama raženo).. Asi bude manuál..
-> Bukaj: Jak těch 89-95 užovkovejch, tak i tvých origo 95 (s tolerancí teda nejspíš až 98) je fakt docela dost.. Nicméně i díky tomu jezdím (vzhledem k charakteru provozu) v pohodě s mrtvým spínačem (nebo větrákem?) asi už docela dlouho a kdo ví, kolikrát za život vlastně běžel..
Jen nesmí dojít ke kombinaci hladiny kapaliny na spodní rysce, vysokých teploty a kolony.. anebo když v hicu praskne řemen.. pak to vaří, ještě než si odepnu pás.
-> Bukaj: Jak těch 89-95 užovkovejch, tak i tvých origo 95 (s tolerancí teda nejspíš až 98) je fakt docela dost.. Nicméně i díky tomu jezdím (vzhledem k charakteru provozu) v pohodě s mrtvým spínačem (nebo větrákem?) asi už docela dlouho a kdo ví, kolikrát za život vlastně běžel..
Jen nesmí dojít ke kombinaci hladiny kapaliny na spodní rysce, vysokých teploty a kolony.. anebo když v hicu praskne řemen.. pak to vaří, ještě než si odepnu pás.

-> ZdrubT 24.03.20 20:39:42: TH470 (471, 472) je univerzální ČS termospínač pro různé použití. Pokud si dobře pamatuji, tak škodovka měla origo 95°, což funguje (pokud není nějaký další problém v chladicím systému) spolehlivě, ale stačí málo a můžeš uvařit (když nefunguje chlazení na 100%).
Vím, že se svého času dal sehnat i TH470 85°, který jsem používal kdysi ve škodovkách s problematickým chlazením, ale třeba ve 130LPG mám už 306 tisíc km původní TH 470 z výroby a bez problému. Dále novější Favority a snad první Feldy? měly novější typ termospínače s plastem kolem fastonů a ten byl tuším na 92 nebo 97°, možná oba dva?
Takže toto, pokud to má "holé" fastony, je z dob škodovek, podle kódu (snad) je to Tvé čidlo vyrobeno v září 1988
Vím, že se svého času dal sehnat i TH470 85°, který jsem používal kdysi ve škodovkách s problematickým chlazením, ale třeba ve 130LPG mám už 306 tisíc km původní TH 470 z výroby a bez problému. Dále novější Favority a snad první Feldy? měly novější typ termospínače s plastem kolem fastonů a ten byl tuším na 92 nebo 97°, možná oba dva?
Takže toto, pokud to má "holé" fastony, je z dob škodovek, podle kódu (snad) je to Tvé čidlo vyrobeno v září 1988

-> ZdrubT: -> Jozka: Tohle je fajn
www.autokseft.cz/BEHR-THE RMOT-TRONIK-Teplotni-spina c-vetrak-chladice-BH-TSW-8 D-TSW-8D-nd398725
E: aha... až na to že už neni.

www.autokseft.cz/BEHR-THE RMOT-TRONIK-Teplotni-spina c-vetrak-chladice-BH-TSW-8 D-TSW-8D-nd398725
E: aha... až na to že už neni.
