-> MOLSO diky diky....ale byla s tim pakarna:D jsem bratroj sebral malinky netrepyvi stetecky co ma na vytvarku a uz jsem jel jedna strana jedna vrstva tak 2hodiny:)
Dnes jsem to dodělal:) 1xvrstva alkytonu a 2x galvinolu:) Jinak pred tim oplachnuti vapkou atd:) obrouseny ostre hrany a vubec vse co bylo spatne nakoupeny nove sroubky:) a tesneni:)
-> Pavel P..: -> Nwkt: No pánové, byl jsem zvědavej a myslel jsem si, že budu mít na své 105L blatníky taky nějak orezlé zespod na "lavici" a prd... Kouknul jsem, a zase hned zpátky, jak nový, takže není pravda, že každá škodovka, která to nemá zapatlaný už od výroby, musí být nahnilá.
-> Mil@n: upgrade - zacal ukazovat inak. Pri studenom motore ukazovalo cca 2 bary a ked sa to zohrialo tak pekne v otackach stupol tlak ku 4 barom a na volnobehu sa drzal kusicok nad nulou
-> Apple STS Chvojkovice-Brod :) jak jsem psal nebylo jezdeno v desti:D teda podle byvalyho majite....ani nebyla v nadrzce do ostrikovacu voda:D vubec neoroseny:D ani proste nic:D tak neberte to :) minuly rok jeste bez prepisu za 14 000,-
-> Pavel P.. svata pravda:) skoda s tim jezdit:D ja taky ho mam ted pod povlecenim a navleky na gumach:D JO kdyby nekdo chtel ty kola pristi rok pustim....Jsou to jeste CZECHOSLOVAKIA BARUM OR 34 na plechach 4x130, 99%vzorek:) prejeto jen od byvalyho majitele ke me:)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod diky diky moc:) nevim asi predchozi majitej,jenze rikal ze proste nikdy to nebylo strikano,a vubec nijak neopravovano (lak) ale na druhou stranu muze rict co chce:) spis verim...
-> Jindas: chápu... ale jak řikám, tady to hnije u každý škodovky, protože tam zatejká zezhora a pokud to neni zamazaný od výroby tak to prostě bude nahnillý..... jinak to máš pěkný a zachovalý. pomalu škoda s tim jezdit