skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> AZmotor: Je to moc hezký auto. Na frantíky trpím. Šak dívej, jestli jsi ještě neviděl u mě v kartě.
Karolína (Saxo) a ségra (P205)
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-19-13_43.jpg
Já
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-23-17_12.jpg
Karolína (Saxo) a ségra (P205)

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-19-13_43.jpg
Já
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-23-17_12.jpg
-> Jirik_Tuňák: sebelepší škodovka taková aby se sní dalo jezdit každý den jako s tímto se vůbec nemůže chytnout v žádném směru... a to vše prosím se spotřebou kolem 7 litrů...

-> AZmotor: Tak si ho hleď a pečuj o něj, ať dlouho vydrží.
Proto mám taky srandu z toho, jak furt někdo mele, jak má škodovka skvělý jízdní až hyper závodní vlastnosti.
Kdežto jiný auto to má už v základu s poloviční nebo čtvrtinovou investicí. 

Proto mám taky srandu z toho, jak furt někdo mele, jak má škodovka skvělý jízdní až hyper závodní vlastnosti.


-> Jirik_Tuňák: ma to 114 tisíc, podle stavu a neposkákaneho tachometru si myslím že to i sedí, motor i za studena jen šumí.. v srpnu dovezeno z rakouska
-> Jirik_Tuňák: no právě, na to sem nebyl z rapida zvyklý, protože se ti když jedeš 100 zdá jakoby jsi jel ve škodovce 50.. tak sem myslel že jedu pomalej a najednou to v dost prudké zatáčce doleva ustřelilo tak sem to reflexivně kontroval a hned se to zase krásně chytlo, ani sem neubral plyn.. nejvíc mě překvapilo když sem jel do kopce 4plný tak v 4 a pul tisících se tomu nějak nechtělo a kámoš za mnou mi s 1,5 nissanem docela stíhal na plnou trojku, tak sem zjistil že ono se tam musí jít taky do trojky a točit tak 5,5-7 tisích aby to jelo na plno.. trojka v omezovači je totiž 150km/h a 4 až 190km/h, což ovšem neni problém protože je to tam opravdu hned..

-> AZmotor: Jo a kolik to má +/- naježdíno ?
-> AZmotor: Jinak závidím, hned bych Tuňáka vyměnil za tohle nebo slušnou 205 GTi, který už vzhledem ke stáří mnoho nejsou.
-> AZmotor: Taky jsi se všim, že ty malý mrchy jsou spíš neutrální až přetáčivý než nedotáčivý ?
Že se s tím dá proletět zatáčka bokem ? Tátovi když trochu ulítla na starejch pneu ségry 205ka, tak se s tím prej dala pěkně řízeně projet zatáčka bokem a srovnat.
Na to nebejvaj škodovkáři z Feld a Favů zvyklí. Šak aj tata má Feldu a s těma mrškama se mu jezdí dobře (Saxo, 205).


-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo to asi každý, je jich jen 6 v republice..
-> AZmotor: 405 bych bral 

-> Jirik_Tuňák: velká spokojenost, ale potom co sem prodriftoval zatáčku v místních kopcích si dávám majzla..
jj 87kw

-> AZmotor: A s utíkáním spokojenost ? A to je ten 87 kW ?
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale já mluvil i o testeru. Co myslíš, že používají kolikrát na garančkách ? Takovou sračku nebudu strkat mladej mezi řízky a mraženou zeleninu.
-> Jirik_Tuňák: uni hustoměry jsou k prdu... Prase aby se v tom vyznalo... Nejlepší je opravdu zkouška mrazákem :-)
-> VeTeV: takže říkáš že ve finále práce něco jako to moje, když jsi to koupil? Takže raději neodstrojovat, ať nejsi překvapenej :-) každopádně ten fridex si radši překontroluj, ať máš na zimu klid... To byla krom klímy poslední náplň, kterou jsem vyměnil... Klímu nechám až na to bude volnej peníz... Teď mě čeká přes zimu to připravit na technickou... Brzdy, tyčky stabilizátoru a světla... Těsně před technickou ve přední okno... Takže tak... Uvidíme v březnu, co mi na STK řeknou...
-> VeTeV: takže říkáš že ve finále práce něco jako to moje, když jsi to koupil? Takže raději neodstrojovat, ať nejsi překvapenej :-) každopádně ten fridex si radši překontroluj, ať máš na zimu klid... To byla krom klímy poslední náplň, kterou jsem vyměnil... Klímu nechám až na to bude volnej peníz... Teď mě čeká přes zimu to připravit na technickou... Brzdy, tyčky stabilizátoru a světla... Těsně před technickou ve přední okno... Takže tak... Uvidíme v březnu, co mi na STK řeknou...
-> Jirik_Tuňák: uni hustoměry jsou k prdu... Prase aby se v tom vyznalo... Nejlepší je opravdu zkouška mrazákem :-)
-> VeTeV: takže říkáš že ve finále práce něco jako to moje, když jsi to koupil? Takže raději neodstrojovat, ať nejsi překvapenej :-) každopádně ten fridex si radši překontroluj, ať máš na zimu klid... To byla krom klímy poslední náplň, kterou jsem vyměnil... Klímu nechám až na to bude volnej peníz... Teď mě čeká přes zimu to připravit na technickou... Brzdy, tyčky stabilizátoru a světla... Těsně před technickou ve přední okno... Takže tak... Uvidíme v březnu, co mi na STK řeknou...
-> VeTeV: takže říkáš že ve finále práce něco jako to moje, když jsi to koupil? Takže raději neodstrojovat, ať nejsi překvapenej :-) každopádně ten fridex si radši překontroluj, ať máš na zimu klid... To byla krom klímy poslední náplň, kterou jsem vyměnil... Klímu nechám až na to bude volnej peníz... Teď mě čeká přes zimu to připravit na technickou... Brzdy, tyčky stabilizátoru a světla... Těsně před technickou ve přední okno... Takže tak... Uvidíme v březnu, co mi na STK řeknou...
-> VeTeV: Ještě existují hustoměry, popř. můžeš natáhnout trošičku do lahvičky a stavit se v servisu někde a tam si ji nechat změřit, mají na to stroječky.
Ja to nedelam jinak.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zejtra na to vletim - jen nemam jak odzkouset - takze leda trosku nasat a posleze nechat zamrazit
-> VeTeV: Tojo no



-> Bagrr- máma mele Emu: tak gratulace, já se rozhodl raději udělat průzkum, zda-li ten úžasnej klempíra nyvpustil co tam bylo a nenalil tam vodu - po tom co jsme viděl, už nevěřím ničemu
-> petr s: To ani za rok nedám ale staří mazáci mě to tak učili,tak se toho držím. Zatím ani jednou problém s ucpaným filtrem ať na malým nebo na velkým autě.
Zvolejme 3x hurá... Už se nemusíme bát zimy... Dnes vyměněn fridex... Namíchal jsem ho na -32 podle poměru... Měřák ukazoval nejdřív -13 pak -38 pak -45.... Vsadím tedy na ten poměr než na měřák... Je tam 1:1 modrej:destilka... Snad tomu ten modrej neublíží... Každopádně proběhl před novým naplněním proplach destilkou... Nalejt destilku, nechat zahřát, projet, vypustit a takhle dvakrát, dokud nebyla čistá... Pak teprve njů fridex... Který stejně po týdnu vypustím pro kontrolu, jestli to neudělalo nějakej bordel a dám opět nový... Jo to se to může plýtvat, když je 100l sud k dispozici:-D
-> Bobesh: Na naftě se taky dělá po 30 000
-> Bobesh: nemame ropakos no 

-> VeTeV: Já na ropákovi před zimou. Jistota je jistota a zatuhlá tafna je svině

-> Jirik_Tuňák: Nebudu do toho vrazet prachy, at si radsi pan Vetef koupi filtr pro fobii s sestihranem na golu.
-> VeTeV 25.10.10 21:29:34: Klínovej se tam nevejde. Dyk je kolem kilometr trubek a hadic.
-> petr s: aha - tak to ho tam můžu s klidem nechat po 10tis :-)) sem si říkal jestli se to nedělá každý rok při jeho ceně 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.10.10 20:25:25: Tenhle.
-> VeTeV: 60-80 000
hele mistři jak často se mění palivovej filtr na benálu?
-> VeTeV: Tak já ho měl za dvě čenta a to už se při provozu,že se ročně udělá doma min.5 aut vyplatí.
-> VeTeV: Ten pavouk co prodávaj je taky good ale Já ti zejtra blejsknu můj co jsem si dělal dle toho co máme na dílnách je to jednoduchy na principu stahovaní Motex pásky-jen ve většim a s malou pákou 

-> Kaprof: vyfot jak to vypada - udelat neni problem - koupit za 500 jo 

Já jsem si udělal kdysi v prváku na filtry výbornej stahovák a tyto povolovaní neřešim :o)
-> afro100: na praxy povolujeme filtre retiazkou ktora je prevlecena cez svieckovy kluc , tiez super vec

-> Bobesh: ty kravo tak to radši povolím poklepánim šroubecu 

-> alpin: ide to aj so zubkovanym, ale ten sa rozne zosulava, zosuva a zachytava tam kde nema a tak ... hladky je na to najlepsi ...
-> afro100: musi byt hladky alebo moze byt aj zubkovany ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ved sa pytam, neasi ... ale v podstate, prestrcit to oko na filter a mat dostatocne dlhy klinak, tak je vyhrane ...
-> afro100 25.10.10 21:19:59: Voe ty tam na fotce nahore nemas sani a dole trubky na LHM 

-> Bobesh: to tam jistě matthes ani nemá :-))
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase

-> afro100 25.10.10 21:07:50: takto nejak to myslim ... staci vzat stary klinak, zmacknut v polke, prelozit jednu polku za druhu, cim vznikne take oko, nasadim na filter a potiahnem ... treba to ale nasadzovat tak, aby som pri planovanom pohybe si to oko okolo filtra stahoval ...
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr