Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7912 příspěvků (zobrazeno 4201 až 4250) od 21.01.2010 do 29.05.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
07:22:53
25.11.2011
spartra
že se vám do toho pletu, když už máme 1,6-16v 80kw, v berlingu.

olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo8

dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
07:05:49
25.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: o mizení oleje jsem pro změnu slyšel u 16v :-D jinak 8v se musi pravidelně měnit olej a dopřát mu total... 8v jsou spíš náchilnější při zanedbání výměny oleje, nebo špatným oleji na přidírání vačky... Ale co jsem měl já ten 2.0 8v (ten z xm), tak až na houpání na volnoběh, který bylo něčím elektrickým, byl naprosto v cajku i po 450t na krku :-D první umřel, protože rupl řetízek co žene olejový čerpadlo...
07:56:23
24.11.2011
Luboš
-> VeTeV:

-> Bagrr- máma mele Emu:

díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
07:08:12
24.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to je fakt, že16v je vysokootáčková potvora, co se sebere až od 2,5 tis otáček... pak sice táhne, ale pro krávu to asi není uplně to nejlepší..nevím jak 2litr, ale ta 1,8 má vrchol posazenej nad 4 tis... co mě překvapilo, že je 2ka celá v litině... možná jediné co mě napadá, říkalo se, že 8v papkají trošku více olej a pak takové ty klasiky, jako že do 250tis odejde startér :-)) rozvody řemen, nevím jaký je interval, ale u 1,8 16v je to tuším 120 tis.
upraveno 2x, naposled 24.11.2011 07:21:31
03:29:08
24.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Luboš: jestli ho tam dávali, volil bych osvědčenou klasiku v podobě 2.0i 8v... Měl jsem ho v krátký xantii... Sice "jen" 89kw oproti cca 115kw u 2.0 16v, ale křivka kroutícího momentu podobná naftě... Prostě ten motor táhnul nehorázně odspodu... Ve městě nebyl problém nechat za 5 a jet 50 a na konci města jen šlápnout na plyn a zrychlit na 90... Sice nepatrně vyšší spotřeba a o dost nižší výkon jak 16v ale už jen kvuli tomu průběhu krouťáku by byl lepší pro takovou almaru ;-)
17:02:34
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak nafta u frantíku chce svoje a hlavně rozumné zacházení... možná tam budou v paletě i staré 8v jednotky, ale to chce asi pohledta na netu...
13:37:15
23.11.2011
Luboš
-> VeTeV: takže jsou to starý poctivý benzíny s původem někde v polovině 80', ne? S tou spotřebou tak nějak počítám, ale při tom způsobu využití auta by diesel dost trpěl, nebo se pletu?
13:11:46
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak tam budou davat asi to co mam ja - tj. 1,8 16v anebo 2.0 16v a mozna tam bude dostupny i 3,0 V6 :-)

nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
08:37:22
23.11.2011
Luboš
Mohl by někdo poradit, jakou motorizaci vybrat u modelu 806/Evassion? Roční nájezd km předpokládám do 10tis s vysokou převahou krátkých jízd, takže asi spíš z benzínových motorů. Nějaké vlastní zkušenosti? Díky.
10:48:22
22.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: nic není nemožné
10:41:23
22.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: aby to nebylo jak u větve se silentblokama ramen :-D taky vyměněny a až u mě zjištěno, že jsou naprosto původní :-D
22:06:56
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : Vim já? možná ne všechny on řikal že tam něco měnil a něco bylo eště dobrý tak to nechal
21:59:37
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: No právě...za tebe se i ty tyčky měnily?
21:49:42
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : jo je to možný tak ono co vim ty tyčky odcházej jak na běžícim pásu a pokud to nebyla nějaká lepší tak je možná že je v kopru
21:48:47
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: Asi nějaká tyčka, aspoň to tak vypadá...

Přiblble nízký 3 Ale mezera mezi kolem a blatníkem pořád velká...
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 21:51:39
21:48:19
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : tak ono to auto samo o sobě je takový přiblble nízky:) ale snížení tomu určitě jen prospěje:)
21:47:04
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: Taky myslím, že to nebude na škodu :) Jen doufám, že to nebude na naše cesty moc nízko, ale 40 mm není až tak razantní18

-> Bagrr- máma mele Emu: Zahulíme a uvidíme :)
21:43:06
21.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: tak možný je všechno.)
21:42:09
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: no něco tam klepoce :-) tedy nevím jak teď ale když sem se v tom vezl naposled, znělo to jako nějakej čepíček na zadní nápravě :-)
21:40:28
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : tam by snad nemelo nic mlátit možná by to mohl být výfuk a nebo ty prdelní tlumiče. Pravdou je že se už za tu dobu mohlo něco vysrat:)
21:38:39
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : žeby další náprava dělaná u mně? :-D
21:36:28
21.11.2011
THOMMY
Bagrr- máma mele Emu 21.11.11 20:15:11 napsal:

→ THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza

z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní

nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D


No, on ten komfort nějak razantně dolů doufám nepůjde, jsou i tvrdší podvozky než Weitec..

Stejně mě čeká výměna tlumičů, tak zabiju dvě mouchy4 Asi to nahodím až po zimě, vyřešit klepot zadní nápravy je v plánu teď...
21:35:39
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Tak jasný :-) A já volím kompromis :-D Zlatý nezávislý ramena v ložiskách :-) Xanťa s obyč hydrou mě taky neskutečně překvapila co ustojí... To už ta activa fakt musí bejt neurvatelná :-D První hydra co jsem měl ta hydractivka krátká to drželo ouplně neskutečně oproti dlouhý ale dlouhá je furt neskutečná jak drží stopu oproti konkurenci :-) Jo chtěl bych si jednou sjet s activou :-) To musí bejt nehorázný peklo v zatáčkách :-)
21:29:54
21.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: hlavně to má vzadu tyč:) zlatá víceprvková náprava co se týká jizdních vlastnosti, co se týká udržby zlatá tyč:D
21:27:51
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: kokta je holt moc dlouhej stroj na krátkej rozvor :-)
21:26:01
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : já myslim že to tý 406 jen prospěje:) sice nevim jak s tim jezdíš ty ale to co to zvládalo v létě na tech zimákách a vylítanejch tlumičich bylo oproti oktávce atd neskutečný
21:24:44
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Tys to neslyšel? Přecyk to rameno shnije hned :-D
21:22:15
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ty vole, to dřív vyhnije celý auto, než ten banán3
21:18:34
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: :-D hlavně bacha na to, ty ramena jsou už chycený, takhle, když to necháš a nenatřeš to, tak ti ten ingot za chvilku schnije :-D
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 21:19:12
21:17:03
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo myslíš tu výrobní?3
21:15:06
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: i prd, jsi neviděl tu nádhernou černou barvu? :-D
21:03:57
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no oni tam byly asi drobatko dele :-)
21:00:11
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Koukal bych po 3.0 V6 v plynu :-) Ikdyž na benzín to prej jezdí rozumnym stylem taky voukol deseti akorát po městě to pápkne víc :-)
20:57:08
21.11.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
Já si snad zase pořídím houpačku jak to tady tak čtu
20:57:01
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No a pak se div že ti skomíraj silentbloky po dvou letech :-D
20:55:11
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: to je ten, jak se to jmenuje, tjuning 3



ale zase nemusis rezat nejaky pera a tuzit tlumice - jde to tosku elegantneji
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 20:56:51
20:36:56
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No vzhledem k tomu že zadek jsi měl už gumu schovanou a předek jsi měl tak cca 5cm od lemu, to máš baj voko o 4-5cm nížs než serie :-) vzadu má bejt mezera na dva prsty a vepředu se musí vejít pěst mezi kolo a lem :-D
20:21:55
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: malinko 5
20:18:49
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Ty pomlč, ty to taky máš níž než serii na vlastní přání :-D
20:17:04
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: on chce tu nápravu dorovnat rychleji 3
20:15:11
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D
20:10:28
21.11.2011
THOMMY
-> Bagrr- máma mele Emu: Sám seš fuj1 Uvidíme, když to nebude vyhovovat, můžu kdykoliv vyměnit
20:05:10
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : Fuj fuj fuj :-D A ještě jednou fuj :-D
19:59:59
21.11.2011
THOMMY
Hehe, dneska jsem si přivezl nějaký hopsadla :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od THOMMY  vložen 21.11.2011 19:59:59
17:38:38
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zatim mi teda ještě na šišku nespadla :-D Já ani jinou možnost nemám, neboť tyčka vzpěrná u mě jaksi chybí na svém místě :-D Beztak to chci předělat na plynový vzpěry ala XM :-)
17:36:51
21.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: A kdyz shodi tak baaaaaaac a mas po palici 3
17:33:38
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: To mě naučila už před lety 405ka která má dvě dirky pro vzpěru :-D Xanťa má pro změnu panty s dorazem až za svislou polohou, tzn že se haoupna zapře vahou ještě za svislou polohou, takže nepadá a drží :-) A drží docela dost, že i vítr ji jentak neshodí :-)
17:25:08
21.11.2011
Bobesh
Teda,s tou stojací haubnou to jste mě dostali,zrovna posledně,když jsem přetěsňoval ventilvíko jsem nadával,jak je tam prd místa9
12:49:38
21.11.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jo to je bagrrova vychytávka a je to docela zlatý, neb jak vidíš, vznikne tma díra a přístup jak do prdele .-)
11:57:59
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: To sem ho naučil já :-D Páč u mě jaksi nejni ta vzpěrná nožka, tak to votvírám takhle :-D A vono je pak i voukol motoru víc světla a nic tě nemlátí do hlavičky :-D
Extreme Tyres