skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jarda/felda: No každopádně tak jako tak nedoporučuju narvat na bosch lucas a opačně :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: dá se ubrat množství
Na čerpadle se asi ubrat dá, ale to opravdu neporadím... Osobně bych se na nějaký kombinace vykáknul a dal tam to co tam má bejt :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: no ona je tam, právě nálepka u motoru, s hodnotama pro bosch i lucas, otázka daj li se trysky zaměnit - případně nastavit čerpadlo?
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
-> spartra: bosch má vyšší otvírací tlak, tudíž by ti lucas pouštěl mnohem víc nafty... Muselo by se nějakým způsobem ubrat na čerpadle...
snad poslení dotaz prozatím, zx 1,9d 47kw, vstřikování bosch - je nutno použít vstřikovací trysky bosch, dají se použít trysky na lucas, přestaví se něco(tlak) na čerpadle?
takže svíce doma jsou to nakonec tuty katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... 243 kč/ks
-> Bagrr- máma mele Emu 02.01.12 22:09:21: a safra
-> alpin 02.01.12 22:10:33: prečo? pretože komplet 4800 bez dph, jednotlivě 1800 bez dph, už víš
z vobrázku nevypadaj ani jedny


z vobrázku nevypadaj ani jedny

-> alpin: JJ je to jedno :-)Prostě texron, kterej jde stoprocentně vyměnit jen jedna má ty co jsem hodil jako druhej odkaz :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: 206 ma tiež tie čo som dal ja , na tvojom obrázku je 406 , tá ich môže mať veru , veď to je jedno

edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg


edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg
-> alpin: Omluva, našel jsem z 206ky, ale ty starý texron, který jdou vyměni každá zvlášť byly u všech stejný :-) Až multiplex byly jiný a asi i podle modelu auta jak kdo chtěl :-) Starej typ je to co jsem hodil já, kde jde každá zvlášť a maj je všechyn PSA auta stejný :-) multiplex už si asi dělal každej jak chtěl :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: nemá berlingo aj tieto ?
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
-> spartra: buml.ic.cz/img/.../volant
_rozborka.jpg tyhlety jsou multiplexový
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
-> spartra: prečo ? odpojíš baterku , dáš dole airbag , volant a si na páčkach
-> spartra: Spíš ne, multiplexovky jsou ouplně jiný....
-> Bagrr- máma mele Emu: -> alpin: moc jste mě nepotěšily, nu tak za tu cenu bude žvejkat co pude.
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
-> spartra: komplet , volant dole treba
-> spartra: to už by mělo mít multiplex že? V tem už se nevyznám, starý texroňácký byly každá zvlášť :-)
že se ptám, berligno 1,6-16v-2004
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
-> Bobesh: Strašně zákeřnej a nakažlivejj bacílek :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Ako vravítě,pánko velkomožný

-> Targa: houpačkofílie, nepatrně řízlá citronádou kombinovaná luxusně hýčkanou prdelí gaučojdního typu? :D
já jako nástupce xantiáka vidim C5 ročníkově 2005-2007 nejlepší c5 dle servismanů,nejmeně poruchove a maji vychytanou spoustu chyb starších c5 navíc i vzhledově zepředu sou hezčí a nepřipomínaj xsaru
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
ngk a bosch nebyl skladem, sklouznul jsem k beru, měla by to býti jedna z nich
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
-> suri: -> Fén: mno jenže i u jednoho výrobce platí veké cenové rozpětí
jedná se o spotřební vůz, tam většinou beru ten střed, sem taky zvědav jakou dostanu zítra nabídku v krámě.
Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68

Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
Bych se nebál ani Beru.
-> spartra: bosch ngk champion ntk iné moc nie
tak nejpíš teda vemu všechny 4, ale jaký výrobce?
nevím, neznám dle rad musím vzít každou jinou a pak si tepr vyberu

Brisk po půl roce v pici... Champion mi vydrželi dva roky a ještě by fungovali, ale auto šlo do šrotu...
Měl jsem NGKčka ale už jen červenaly a STARLINE v pˇči,zkusil jsem BOSCH Duralite a nebe a dudy,naprosto nesrovnatelný. Taky teď naší stařence stačí půlotáčky kliky a už chytá

-> spartra: ja som za všetky
-> spartra: pokiaľ dávaš inú značku mali by sa všetky kvôli mierne odlišným odporom , ale aj tak by som menil všetky , keď už..
-> Bobesh: sem asi riskoval, našel jsem si kontakt na baterii, přidělal tam ten original žhavící kablík na jeho druhej konec svíčku, utáhnul, svíčku dal na mínus.
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd
Souvisí s tím otázka měněj se pro jistotu všechny nebo jen jedna svíce u nafťáků?
NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd

NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
-> spartra: ja to skúšam na nabíjačke , Bobesh ti napísal presný postup , jasne červená - sú fajn , tmavočervená - vyhodiť , studený - vyhodiť
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku 

-> suri: technickou nebudou moc teplý?
že ta jedna je odjebaná to neva
že ta jedna je odjebaná to neva
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo
suri: bol si rychlejší...
suri: bol si rychlejší...
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne
přikládám obrázek
přikládám obrázek
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie
-> sep: :-) ale to se obecne vi, ze XaI byla totalni treagedie... a nedelam si iluzi, ze by II byla o neco lepsi, ale to nemeni nic na faktu, ze to je pohodlny kocar a snad to nemame od bourani, ale od jizdy (i kdyz ja to uz oklepal co to slo :-))
sep 01.01.12 09:34:40 napsal:
http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

To je provokace , to jste pionyri ?

http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

To je provokace , to jste pionyri ?


Všem lidem přeju krásný rok 12 a ať je alespoň o krok lepší jak odcházející rok 11
-> VeTeV: Každopádně hele ví bůh co tou dobou budu mít za vozidlo :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: kdyz se kaci les, litaj trisky... nasrat na to