
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bagrr- máma mele Emu: to nevím, zjistím, zatím nikde nemůžu najít, kde má pojistky

-> spartra: je slyšet bzučení z nádrže po zapnutí klíčku? Zkouknul bych pojistky... Nevím jak berlingo ale xantia má pojistku pro čerpadlo v motorovém prostoru...
achjo, dlaší problém berlingo lpg 1,6 16v 2004, včera večer přijelo, mělo se přeparkovat a už nechytlo, ráno to samý.
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?

-> Targa: pro změnu: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-Citroen-CX-25D-Bre
ak.php
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189
-> Jarda/felda: No každopádně tak jako tak nedoporučuju narvat na bosch lucas a opačně :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: dá se ubrat množství
Na čerpadle se asi ubrat dá, ale to opravdu neporadím... Osobně bych se na nějaký kombinace vykáknul a dal tam to co tam má bejt :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: no ona je tam, právě nálepka u motoru, s hodnotama pro bosch i lucas, otázka daj li se trysky zaměnit - případně nastavit čerpadlo?
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
-> spartra: bosch má vyšší otvírací tlak, tudíž by ti lucas pouštěl mnohem víc nafty... Muselo by se nějakým způsobem ubrat na čerpadle...
snad poslení dotaz prozatím, zx 1,9d 47kw, vstřikování bosch - je nutno použít vstřikovací trysky bosch, dají se použít trysky na lucas, přestaví se něco(tlak) na čerpadle?
takže svíce doma jsou to nakonec tuty katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... 243 kč/ks
-> Bagrr- máma mele Emu 02.01.12 22:09:21: a safra
-> alpin 02.01.12 22:10:33: prečo? pretože komplet 4800 bez dph, jednotlivě 1800 bez dph, už víš
z vobrázku nevypadaj ani jedny


z vobrázku nevypadaj ani jedny

-> alpin: JJ je to jedno :-)Prostě texron, kterej jde stoprocentně vyměnit jen jedna má ty co jsem hodil jako druhej odkaz :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: 206 ma tiež tie čo som dal ja , na tvojom obrázku je 406 , tá ich môže mať veru , veď to je jedno

edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg


edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg
-> alpin: Omluva, našel jsem z 206ky, ale ty starý texron, který jdou vyměni každá zvlášť byly u všech stejný :-) Až multiplex byly jiný a asi i podle modelu auta jak kdo chtěl :-) Starej typ je to co jsem hodil já, kde jde každá zvlášť a maj je všechyn PSA auta stejný :-) multiplex už si asi dělal každej jak chtěl :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: nemá berlingo aj tieto ?
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
-> spartra: buml.ic.cz/img/.../volant
_rozborka.jpg tyhlety jsou multiplexový
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
-> spartra: prečo ? odpojíš baterku , dáš dole airbag , volant a si na páčkach
-> spartra: Spíš ne, multiplexovky jsou ouplně jiný....
-> Bagrr- máma mele Emu: -> alpin: moc jste mě nepotěšily, nu tak za tu cenu bude žvejkat co pude.
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
-> spartra: komplet , volant dole treba
-> spartra: to už by mělo mít multiplex že? V tem už se nevyznám, starý texroňácký byly každá zvlášť :-)
že se ptám, berligno 1,6-16v-2004
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
-> Bobesh: Strašně zákeřnej a nakažlivejj bacílek :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Ako vravítě,pánko velkomožný

-> Targa: houpačkofílie, nepatrně řízlá citronádou kombinovaná luxusně hýčkanou prdelí gaučojdního typu? :D
já jako nástupce xantiáka vidim C5 ročníkově 2005-2007 nejlepší c5 dle servismanů,nejmeně poruchove a maji vychytanou spoustu chyb starších c5 navíc i vzhledově zepředu sou hezčí a nepřipomínaj xsaru
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
ngk a bosch nebyl skladem, sklouznul jsem k beru, měla by to býti jedna z nich
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
-> suri: -> Fén: mno jenže i u jednoho výrobce platí veké cenové rozpětí
jedná se o spotřební vůz, tam většinou beru ten střed, sem taky zvědav jakou dostanu zítra nabídku v krámě.
Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68

Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
Bych se nebál ani Beru.
-> spartra: bosch ngk champion ntk iné moc nie
tak nejpíš teda vemu všechny 4, ale jaký výrobce?
nevím, neznám dle rad musím vzít každou jinou a pak si tepr vyberu

Brisk po půl roce v pici... Champion mi vydrželi dva roky a ještě by fungovali, ale auto šlo do šrotu...
Měl jsem NGKčka ale už jen červenaly a STARLINE v pˇči,zkusil jsem BOSCH Duralite a nebe a dudy,naprosto nesrovnatelný. Taky teď naší stařence stačí půlotáčky kliky a už chytá

-> spartra: ja som za všetky
-> spartra: pokiaľ dávaš inú značku mali by sa všetky kvôli mierne odlišným odporom , ale aj tak by som menil všetky , keď už..
-> Bobesh: sem asi riskoval, našel jsem si kontakt na baterii, přidělal tam ten original žhavící kablík na jeho druhej konec svíčku, utáhnul, svíčku dal na mínus.
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd
Souvisí s tím otázka měněj se pro jistotu všechny nebo jen jedna svíce u nafťáků?
NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.
Ta druhá najebaná ani prd

NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
-> spartra: ja to skúšam na nabíjačke , Bobesh ti napísal presný postup , jasne červená - sú fajn , tmavočervená - vyhodiť , studený - vyhodiť
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku 

-> suri: technickou nebudou moc teplý?
že ta jedna je odjebaná to neva
že ta jedna je odjebaná to neva
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo
suri: bol si rychlejší...
suri: bol si rychlejší...
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne
přikládám obrázek
přikládám obrázek
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie